واکنش توشاک به ناراحتی دژاگه از تعویضش

جان توشاک امشب پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد:در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی در نهایت موفق به برتری در ضربات پنالتی نشدیم و از صعود باز ماندیم. 

وی افزود: وقتی با نتیجه سه بر یک از حریف جلو افتادیم دو بازیکن ملی ما(مسعود شجاعی و اشکان دژاگه) اصلا خوب نبودند و به نظر من بازی دادن به آنها اشتباه بود. 

توشاک ادامه داد: با اخراج مسعود شجاعی در این بازی ۱۰ نفره شدیم و واقعا سخت بود چنین بازی سخت و پرفشاری را ۱۰ نفره ادامه بدهیم. 

وی در خصوص تعویض دژاگه که باعث ناراحتی وی شد نیز گفت: وقتی بازیکنی تعویص می شود ناراحت می شود و من اشکان را درک می کنم. در کل مسعود و اشکان انتظارات من را در این بازی محقق نکردند. 

سرمربی تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم ولی بابت اشتباهاتی که تیم ما در این بازی از خود نشان داد از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنم. 

توشاک در خصوص خراب کردن پنالتی بازیکنانش در این بازی اظهار کرد: اینکه در بازی پنالتی از دست بدهیم، نگران ندارد؛ چیزی که بیشتر نگرانم کرد این بود که خوب بازی را شروع کردیم ولی مشکل از زمانی شروع شد که دو بازیکن اصلی خود را تعویض کردم و مسعود و اشکان جایگزین آنها شدند به هر حال بازی دادن به این دو اشتباه بود. 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم نفت در ضیافت پنالتی ها به پایان رسید.