چه کسی سرمربی تراکتورسازی می شود؟

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست مقابل صنعت نفت آبادان و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی، حالا با چالش جدیدی در کادر فنی خود مواجه شده است.

جان توشاک پس از این دیدار پرحاشیه سودای جدایی از تراکتورسازی را در سر داشت و با عدم حضور وی در نخستین تمرین تیمش پس از دیدار با صنعت نفت آبادان زمزمه‌های جدایی سرمربی ولزی از جمع سرخپوشان بیشتر شد.

توشاک در نهایت بامداد روز گذشته (دوشنبه) تبریز را ترک کرد. در حالی که گفته می‌شد او برای مذاکرات نهایی جلسه‌ای با مسئولان تراکتورسازی برگزار می‌کند، مالک این باشگاه قطع همکاری با سرمربی ولزی سرخپوشان را نهایی دانسته و خبر از جلسه هیئت‌مدیره این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید داد.

در حالی که زنوزی و تراکتورسازی به دنبال گزینه‌های مطرح برای جانشینی توشاک هستند، احتمال حضور سرمربی خارجی در این تیم بسیار بیشتر از گزینه‌های داخلی است و هیئت‌مدیره این باشگاه پس از بررسی گزینه‌های موردنظر خود، سرمربی جدید تراکتورسازی را معرفی می‌کند.

با این حال انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان قرار نیست به این زودی رخ دهد به همین دلیل نیز محمد تقوی که اخیراً به کادر فنی این تیم اضافه شده است، مسئولیت فنی تمرینات و بازی تراکتورسازی با پدیده را بر عهده خواهد داشت.