روز شلوغ ملی پوشان پیش از رویارویی با بلغارستان

 مهدی احمدی، فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال ایران، پیش از شروع مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، وضعیت مصدومان تیم ملی را تشریح کرد.

مهدی مرندی، لیبرو تیم ملی که دچار سرماخوردگی شدید شده بود با دارو و سرم، وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و امروز به همراه سایر بازیکنان تمرین می کند. او برای بازی فردا مقابل بلغارستان آماده خواهد شد.

وضعیت محمد موسوی، مدافع وسط تیم ایران که دچار آسیب دیدگی مچ پا شده بود، بعد از «آزمون عملکردی» امروز مشخص خواهد شد. وضعیت او رو به بهبودی است و احتمال اینکه به بازی فردا مقابل بلغارستان برسد، وجود دارد.

مرتضی شریفی، دریافت کننده تیم ملی نیز به شرایط بازی رسیده و مشکلی برای ادامه مسابقات ندارد.

 

*روز شلوغ ملی پوشان

تیم ملی والیبال ایران پس از یک روز استراحت و پیش ار رویاروی با بلغارستان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، برنامه سنگینی پیش رو دارد.

طبق تصمیم کادر فنی، بازیکنان تا ساعت 10 صبح فرصت دارند برای صرف صبحانه به رستوران بیاند. آنها از ساعت 12 تا 14 در سالن بدنسازی هتل به کار با وزنه و آمادگی جسمانی می پردازند.

ملی پوشان ساعت 19 برای دیدن نکات مهم فیلم بازی های حریف به سالن کنفرانس خواهند رفت و ساعت 19:20 هتل را برای برگزاری تمرین در سالن اصلی مسابقات که از ساعت 20 برگزار می شود، ترک خواهند کرد.

تیم ملی ایران از ساعت 22 فردا جمعه در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات به مصاف بلغارستان خواهد رفت که از حمایت حدود 12000 تماشاگر در سالن آرمیک برخوردار خواهد بود.