بازیکنان استقلال وضعیت روحی خوبی ندارند

صادق ورمزیار بازیکن اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد شرایط شهرآورد 88 بین 2 تیم پرسپولیس و استقلال گفت: دربی تهران بازی است که برای همه از حساسیت خاصی برخوردار است و همه از اهمیت آن اطلاع دارند. خیلی از بازیکنان ما از نظر روحی وضعیت مناسبی ندارند و تمرکز خود را از دست داده اند. تمرکز وقتی بالا و پایین شود روی عملکرد بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

او ادامه داد: تیمی می تواند در شهرآورد پایتخت موفق باشد که در کل بازی بتواند تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود. تیمی می تواند در این بازی پیروز شود که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

ورمزیار در مورد کادر فنی 2 تیم گفت: هر 2 تیم از کادر فنی خوبی برخوردار هستند. در تیم استقلال حضور وینفرد شفر برای این تیم بسیار مفید خواهد بود و همینطور در تیم پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ جزو نفراتی محسوب می شود که در این بازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

او در مورد تاثیر عملکرد بازیکنان در این بازی گفت: بعد از کادر فنی این بازیکنان هستند که درون زمین بر اتفاقات تاثیر گذار هستند و تعیین می کنند کدام تیم برنده این دیدار است. بازیکنانی می توانمند موثر تر عمل کنند که تجربه بالایی دارند و همینطور از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند. در تیم استقلال این بازیکنان بیشتر دیده می شوند و بازیکنان این تیم تجربه بیشتری در دربی دارند. در آخر عامل تاثیر گذار انگیزه است که تعیین می کند این بازیکنان چه عملکردی درون زمین داشته باشند. استقلال با شرایطی که دارد می تواند برنده این دیدار باشد. استقلال با 2 اختلاف گل می تواند برنده این بازی باشد

بازیکن اسبق باشگاه استقلال در مورد بازیکان تاثیر گذار آبی پوشان گفت: اگر ما به لیست استقلال نگاه کنیم بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری، ووریا غفوری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری بازیکنانی هستند که از نظر فنی سطح خوبی دارند و هینطور تجربه حضور در چنین بازی حساسی را بارها داشته اند. اگر این بازیکنان انگیزه را چاشنی کارشان کنند می توانند در این بازی موفق باشند.

او گفت: از طرفدارمان درخواست می کنم مثل همیشه حامی تیم باشند. این طرفداران صاحبان اصلی باشگاه و یار دوازدهم تیم هستند. ما همه ی افتخاراتمان را مدیون این تماشاگران هستیم و به عشق آن ها فوتبال بازی کردیم.