پیش بینی جالب ورمزیار از نتیجه و گلزن دربی

صادق ورمزیار در خصوص هشتادوپنجمین شهرآورد پایتخت گفت: اگر بخواهیم دو تیم را در این موقعیت فعلی ارزیابی کنیم باید بگوییم، پرسپولیس فصل را خیلی خوب شروع کرد و استقلال یک مقدار متزلزل بود. آبی ها فصل پرتنشی را داشتند و حالا با آمدن مربی جدید اوضاع بهتری خواهند داشت. اگر شناخت شفر از بازیکنان بیشتر شود فکر می کنم بتوانند تیم موفقی باشند. آن ها با مربی جدید در هفته اول برابر فولاد یک بازی مهارکننده را انجام دادند و با تساوی متوقف شدند. اما استقلال عملکرد خوبی برابر نساجی داشت؛ جام حذفی، جام شگفتی هاست و حذف شدن تیم های بزرگ توسط تیم های کوچک است. همین تیم نساجی در دوره قبل پارس جتوبی جم یکی از بهترین های حال حاضر لیگ را شکست داده بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در مورد تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کنیم، من فکر می کنم آن ها تا قبل از دیدار با پیکان خیلی مقتدرانه عمل می کردند، اما بعد از آن بازی کمی متزلزل نشان دادند. غیبت مهدی طارمی و مصدومیت فرشاد احمدزاده و نبود احتمالی محسن مسلمان هواداران را از لحاظ روحی و روانی در استرس قرار داده است، فشاری که درحال حاضر روی قرمزهاست می تواند روی روند کار آن ها تاثیر مستقیم بگذارد.

ورمزیار در خصوص نتیجه دربی 85 گفت: به نظرم می‌آید استقلال برنده بازی است و با اختلاف یک گل پیروز خواهد شد. فرشیدی اسماعیلی خیلی روزهای خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم مثل بازی قبلش موفق بشود که گل بزند.