خبری بد برای هواداران پرسپولیس

پس از مصدومیت سعد الشیب، دروازه اصلی و ۲۸ ساله قطری تیم فوتبال السد که سابقه ۲۹ بازی ملی دارد و از سال ۲۰۰۸ در تیم قهرمان لیگ ستارگان عضویت دارد و دیدار رفت و برگشت با استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، با رفع مصدومیت می تواند مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس ایران بازی کند.

شیب به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف حدود ۲ ماهی از فوتبال به دور بود اما در آستانه دیدار با پرسپولیس و در تقابل تیمش با القطر در فهرست ۱۸ نفره قرار گرفت تا سه شنبه هفته آینده ( ۱۰ مهر ماه ) در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف پرسپولیس برود. در غیاب سعد الشیب، مشعل برشام دروازه بان جوان این تیم مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد که در هر ۲ بازی رفت و برگشت اشتباهات فاحشی را انجام داد و سبب گلزنی شاگردان شفر شد. 

البته چندی پیش، طبق اعلام باشگاه السد قطر، سعود الهاجری، دروازه‌بان ۳۲ ساله این تیم  دچار پارگی جزئی رباط صلیبی به مدت 3 ماه خانه نشین شده و به طور قطع این بازیکن دیدار رفت و برگشت مقابل سرخپوشان را از دست داده است اما سعد الشیب در دیدار با القطر پس از مدت ها در فهرست ۱۸ نفره قرار گرفت و به دیدار مقابل پرسپولیس می رسد.

دیدار رفت تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب دور فت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۱۰ مهر در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهد شد و سرخپوشان دچار بازیکنان محروم و مصدوم به نسبت زیادی هستند.

همچنین گفتنی است، تیم فوتبال السد قطر پس از گذشت ۶ هفته از رقابت های لیگ ستارگان با کسب ۱۶ امتیاز به همراه الدحیل در صدر جدول قرار دارند و از سویی دیگر پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ با ۱۶ امتیاز از ۸ بازی به طور مشترک در رده نخست جای دارد.