واکنش سیامک نعمتی به حضور در دفاع راست پرسپولیس

سیامک نعمتی در دومین فصل حضورش در پرسپولیس نمایش موفقی طی دیدارهای اخیر از خود به جا گذاشته و یکی از ستاره‌های تیم برانکو تا به اینجای فصل بوده است. نعمتی امشب قرار است با توجه به نیاز تیم در پست دفاع راست برای سرخپوشان به میدان برود و امیدوار است بتواند انتظارات را برآورده کند.

نعمتی درباره کسالتی که پیش از سفر به دوحه داشته گفت: بدشانسی قرار نیست دست از سر ما بردارد و من و چند بازیکن دیگر سرما خورده‌ایم و البته تلاش زیادی داشتیم تا تنها بر تمرکز روی بازی و اجرا خواسته‌های کادرفنی بتوانیم تمرینات مناسبی را پشت سر بگذاریم و به آمادگی لازم برای این بازی دست پیدا کنیم.

او که دومین تجربه‌اش را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان پشت سر می‌گذارد در این خصوص می‌گوید: فصل گذشته هم بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم مقابل الهلال به نتیجه بهتری دست پیدا کنیم. هرچه هست فراموش کرده‌ایم و اکنون مسابقه‌ای جدید و شانس دوباره‌ای داریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. اکنون هم علیرغم تمام مشکلات به دنبال نتیجه هستیم. تجربه خوبی از دو بازی قبلی با السد داریم، هرچند آنها نسبت به گذشته و بازی‌های مرحله گروهی قوی‌تر شده‌اند اما تلاش خواهیم کرد تا با دست پر از زمین خارج شویم و نمی‌خواهیم با شکست دوحه را ترک کنیم.

نعمتی قرار است در این بازی با توجه به نیاز تیم در پست دفاع راست به میدان برود. او در خصوص این پست و تجربه حضور در آن می‌گوید: چند سال اخیر بیشتر وظایف تهاجمی داشتم اما فوتبال امروز دیگر پست تخصصی وجود ندارد. همه بازیکنان باید قابلیت حضور در چند پست را داشته باشند و امروز هم تلاش می‌کنم تا بهترین نمایش را داشته باشم و بتوانم به تیمم کمک کنم. کار سختی داریم اما سعی می‌کنم از تجربه نفرات کناری‌ام سود ببرم و امیدوارم به نتیجه برسیم.

وی درباره شکست مرحله رفت گروهی و گلزنی‌اش در آن بازی گفت: همانطور که گفتم آن بازی تمام شده است. السد و ما با شرایط جدید و هدف بزرگتری در این مرحله حاضر هستیم. آن بازی در مرحله گروهی بود و شانس بیشتری برای جبران آن داشتیم و دیدید که در نهایت به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رسیدیم. اکنون بدون توجه به مشکلی و انرژی منفی تنها به امید خدا، تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی و حمایت هواداران امیدوار به کسب نتیجه خواهیم بود. بچه‌ها علیرغم مشکلاتی که داریم سراسر انرژی و انگیزه هستند و می‌خواهیم اینبار به فینال صعود کنیم حتی اگر سخت‌ترین کار ممکن باشد و خیلی‌ها بگویند غیرممکن است اما برای ما غیرممکن وجود ندارد و انرژی و انگیزه زیادی داریم.

نعمتی درباره شانس گلزنی‌اش در این بازی گفت: مهم موفقیت تیم و نتیجه گیری کلی است. درست است که هر گل ما در این بازی ارزش فوق العاده‌ای دارد و فلسفه همیشگی پرسپولیس و آقای برانکو برتری و دستیابی به برد است اما باید نتیجه‌ای کسب کنیم که کار را در بازی برگشت سخت نکند. بچه‌های تیم آن جلو کارشان را خوب بلد هستند و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم.

مدافع راست بازی امشب سرخپوشان درباره رویارویی با بغداد بونجاح گفت: او بازیکن قدرتمندی و چارچوب شناسی است و برای مهار او هم برنامه داریم. هرچند السد تنها متکی به او نیست و در تمام پست‌ها مهره‌های خوبی دارد و باید در طول 90 دقیقه کاملا تمرکز داشته باشیم. هیچ چیز در دوحه نهایی و تمام نمی‌شود و ما تنها باید در اولین مساله خودمان به نتیجه لازم و امیدوارکننده برسیم و در نهایت در آزادی و حمایت هواداران‌مان شانس حضور در فینال را به دست بیاوریم. ما هیچ وقت شانس حضورمان در فینال را دست کم نخواهیم گرفت و از تلاشی که تا به اینجای مسابقات داشته‌ایم به سادگی نخواهیم گذشت.