روحیه دهی تارتار به پدیده دروازه‌بانی پارس جم

از آنجایی که در بازی های جام حذفی احتمال رفتن مسابقات به ضربات پنالتی زیاد است، نقش دروازه بان ها می تواند بیش از پیش به چشم بیاید. برای پارس جنوبی جم نیز که بازی اول مقابل پیکان را با ضربات پنالتی برده و به مرحله دوم رسیده، می تواند این موضوع بیشتر قابل درک باشد.


در بازی قبلی پارس جنوبی مقابل پیکان رحمان احمدی دروازه بان باتجربه تیم مهدی تارتار در ضربات پنالتی فوق العاده کار کرد و با مهار 3 پنالتی حریف نقش مهمی در صعود تیمش داشت. احمدی اما که در لیگ برتر هرگز برای پارس به میدان نرفته، به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی با ماشین سازی همراهی کند تا احمد گوهری عهده دار حراست از دروازه پارس باشد.

 


از سوی دیگر گوهری 23 ساله در لیگ هجدهم با نمایش خوب خود چشم ها را به خود خیره کرده و در بازی های قبلی نشان داده پتانسیل بالایی برای رشد و رسیدن به مراتب بالاتر دارد. گوهری حالا اگر بازی پارس جنوبی و ماشین سازی به ضربات پنالتی کشیده شود، می تواند بار دیگر توانایی های فنی خودش را نشان دهد. او در بازی اول لیگ مقابل فولاد خوزستان هم با مهار پنالتی حسن بیت سعید نشان داد در گرفتن پنالتی بی تجربه هم نیست.


همچنین مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نیز در نشست خبری روز گذشته خود به احمد گوهری روحیه داد و از دروازه بان تیمش تقدیر کرد. او گفت: « گوهری هم یک دروازه‌بان جوان است که خداراشکر خوب کار کرده و جای فروزان را پر کرده است. او همچنین کاری کرده که جای خالی رحمان احمدی مصدوم هم به چشم نیاید.»


گوهری در تمرین روز گذشته پارس جنوبی نیز با انگیزه بالا ظاهر شد و آمادگی خوبی دارد تا اگر بازی با ماشین سازی به ضربات پنالتی کشیده شد، بتواند تیمش را در راه رسیدن به جمع 8 تیم برتر حذفی یاری کند؛ درست مثل کاری که در بازی گذشته با پیکان، رحمان احمدی انجام داد.