واکنش مدیر عامل استقلال به احتمال حضور مجیدی و جباری در کادر فنی

امیرحسین فتحى سرپرست باشگاه استقلال درباره نتایج این روزهاىتیم فوتبال استقلال گفت: صحبت درباره عملکرد تیم در حیطه اختیارات مدیریت باشگاه نیست. مدیریت وظایف بزرگتری نسبت به امور باشگاه دارد. وظایف مدیریت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای باشگاه و ایجاد ساختار‌های لازم برای ارتقای سطح کیفی و علمی باشگاه است. متاسفانه در ایران سرنوشت مدیران باشگاه‌ها با نتایج تیم فوتبال گره خورده است که این کار اصولی نیست.

او ادامه داد: از کادرفنی بابت این ۲ پیروزی که بدست آوردند تشکر می‌کنم. قبلا هم گفته بودم که به کادرفنی، وینفرد شفر و بازیکنان ایمان دارم و بار‌ها اعلام کردم که این تیم نتیجه‌های لازم را خواهد گرفت. مطمئن باشید جایگاه استقلال بالاتر از این حرف ها است. در آینده نزدیک روز‌های خوب تیم استقلال را خواهید دید.

فتحى درباره اضافه شدن دستیار جدید به تیم از جمله بحث حضور جبارى و مجیدى گفت: هیچ بحثی در مورد کادرفنی و دستیاران شفر وجود ندارد و آن‌ها به همین شکل به کار خود ادامه می‌دهند و امیدواریم بتوانیم در تعطیلات پیش رو سطح آمادگی خود را برای ادامه رقابت‌ها بالا ببریم. در مورد حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی نیز هیچ صحبتی نشده است و این خبر صحت ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اظهارات حسین حسینى پس از دید مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: حسینی بازیکن استقلال است و تا آخر قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند. حسینی همانطور که پول حرفه‌ای دریافت می‌کند باید نسبت به مسائل باشگاه رفتار حرفه‌ای داشته باشد. باشگاه استقلال با جدیت مسائل انضباطی را رعایت خواهد کرد.

او درباره وضعیت قرارداد ساناک افزود: با ساناک قرارداد داریم. درخواست فسخ قرارداد او در حال پیگیری است و ساناک باید به ما خسارت پرداخت کند و از طریق معاونت ورزشی پیگیر این موضوع هستیم.

فتحى درباره آخرین وضعیت پرونده سوپر جام و شکایت به دادگاه عالى ورزش گفت: پیگیر مسائل مربوط به دادگاه CAS هستیم. مدارک و دلیل خود را به این دادگاه ارسال کردیم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره همکارى با تیم های قطری و اسپانیایی توضیح داد: به زودی قرار است تفاهم نامه‌ای با باشگاه القطر امضا کنیم و همین طور قرار است در برنامه‌ای برای همکاری در رده‌های سنی پایه از باشگاه اسپانیول اسپانیا بازدید کنیم.

فتحى در مورد وضعیت آکادمى استقلال و توسعه در این زمینه گفت: به طور حتم شرایط رده‌های سنی مختلف آکادمی تا آخر هفته اعلام می‌شود و آکادمی باشگاه استقلال به صورت پاک، فعال و به دور از هرگونه مسائل غیر اخلاقی و با رعایت مسائل فنی کار خود را آغاز خواهد کرد. امیدواریم با استفاده از دانش فوتبال بتوانیم یک آکادمی کاربردی برای باشگاه استقلال فراهم کنیم و از آن استفاده کنیم، همانطور که باشگاه‌های اروپایی را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که بازیکنان زیادی از این تیم‌ها در آکادمی‌های خود باشگاه پرورش یافته اند. ما نیز می‌خواهیم همین مسیر را برویم.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان گفت: تازه شروع کارمان است و از هوادارانمان می‌خواهم با صبر و شکیبایی به مانند همیشه ما را همراهی کنند تا با هم روز‌های خوبی را در آینده پشت سر بگذاریم.