دردسر بازیکن سرخپوش به خاطر یک مصاحبه

یوسف سیدی در ابتدای فصل هجدهم از ماشین سازی شهریار تبریز به تراکتورسازی پیوست و چند هفته هم برای سرخپوشان تبریزی بازی کرد اما با حضور بازیکنان شاخص جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد و خواستار جدایی از این تیم تبریزی شد.

باشگاه تراکتورسازی بیان کرده که به شرطی رضایت نامه سیدی را صادر می کند که او به تیم ماشین سازی شهریار تبریز بپیوندد اما این بازیکن حاضر نیست که به تیم سابقش بازگردد.

سیدی چند روز پیش مصاحبه ای تندی علیه تراکتورسازی انجام داد و بیان کرد که تراکتورسازان او را به برده گرفتند، به همین علت این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی احضار شده است تا جوابگوی اظهارتش شود.

جعفر محرم پور مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به هر حال سیدی باید متعهد به قراردادش با باشگاه باشد اما او با مصاحبه ای که انجام داد مرتکب تخلف شده است و فردا در جلسه کمیته انضباطی درباره او تصمیم گیری می شود.

او درباره اینکه سیدی تهدید به شکایت از تراکتورسازی کرده است، گفت: این موضوع درون خانوادگی حل می شود و نیازی به تهدید کردن نیست. سیدی به جای مصاحبه با رسانه ها باید مشکلش را به ما بگوید تا حلش کنیم.