اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری ذوب‌آهن و لژیونر ایرانی

با وجود اینکه رضا شکاری حدود یک سال و نیم است با روبین‌کازان تمرین کرده، قرارداد بسته و در روسیه بازی می‌کند، اما همچنان باشگاه ذوب‌آهن معتقد است این بازیکن با آن‌ها قرارداد دارد و به صورت غیرقانونی راهی تیم روسی شده است! شکاری به دلیل مسابقات باشگاهی روبین‌کازان، تیم امید ایران را در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی همراهی نکرد ولی حالا بعد از مدت‌ها دوباره به ایران بازگشته و در تمرینات شاگردان زلاتکو کرانچار حضور یافته تا با سایر نفرات تیم امید هماهنگ شود و حضور پرقدرتی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ داشته باشند.
شکاری با وجود سن کم و بازی‌های زیادی که در ذوب‌آهن به او نرسید، اما در مدت حضورش در میادین مثمرثمر ظاهر می‌شد و گلزنی در دیدار جام‌حذفی فصل ۹۵-۹۴ برابر پرسپولیس او را مطرح‌تر کرد ولی درخشش در جام جهانی ۲۰۱۷ زیر ۲۰ سال و پس از آن جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا موجب شد تا این ستاره جوان لژیونر شود. او حالا به ایران برگشته و نکته جالب توجه این است که با ذوبی‌ها اختلاف دارد و طرفین منتظر هستند تا این اختلاف با حکم فیفا برطرف شود.
باشگاه ذوب‌آهن از شکاری به فیفا شکایت کرده، اما هنوز فیفا رأیی نداده است. زمانی که او قصد جدایی از تیم ذوب‌آهن را داشت بر اساس بند موجود در قرارداد، باشگاه خواهان شکاری می‌خواست ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه ذوب‌آهن بدهد که باشگاه این پول را نخواست و ظاهراً ذوبی‌ها بیشتر پول می‌خواستند. آن‌ها چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار می‌خواستند و این اختلاف ۴۰۰ هزار دلاری بین آن‌ها وجود دارد و حالا باید دید در نهایت فیفا چه حکمی را صادر خواهد کرد.