پرسپولیس باز هم با گل علیپور السد را می‌برد

محمود خوردبین سرپرست و مدیر پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم توانایی عبور از السد در بازی برگشت را هم دارد. او به ما گفت: «پرسپولیس با برانکو به بهترین دوران خود رسیده است. من هم جزئی از این تیم بودم و می‌دانم برانکو و بازیکنان برای کسب بهترین نتایج ممکن چقدر زحمت کشیده‌اند. من بهتر از هر کس به یاد می‌آورم بازیکنان با چه شور و هیجانی، تمرین می‌کردند تا بتوانند هواداران را خوشحال کنند و فکر می‌کنم با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، هدیه باارزشی به طرفداران تیم داده خواهد شد.» 

او همچنین گفت: «البته هنوز نباید کار را تمام‌شده دانست زیرا السد تیم بسیار خطرناکی است، اما من می‌گویم پرسپولیس اگر روز خوبش باشد و هواداران هم کمک کنند، می‌تواند بار دیگر این تیم را در تهران شکست دهد. ما نباید در باد پیروزی بازی رفت بخوابیم، اما شخصاً معتقدم پرسپولیس تیم قدرتمندتری نسبت به السد است. البته به اندازه این تیم قطری پول و امکانات و بازیکن ندارد، اما غیرت بازیکنان پرسپولیس قیمتی نیست و آن‌ها می‌توانند به راحتی به فینال بروند.» 

بازیکن سرخپوشان در دهه ۴۰ و ۵۰ تأکید کرد: «همه بازیکنان پرسپولیس را دوست دارم، اما فکر می‌کنم علی علیپور مثل بازی رفت به این تیم گل می‌زند و شرایط صعود به فینال را فراهم می‌سازد. علیپور مهاجم خطرناک و چهارچوب‌شناسی است که در هر لحظه از بازی، بوی گل می‌دهد. او می‌تواند باز هم به تیم کمک کند و امیدوارم چه علیپور گل بزند چه دیگران، پرسپولیس بتواند صعودش به فینال را قطعی کند.» 

از خوردبین در مورد درگیری‌های پیش آمده در فوتبال ایران نیز پرسیدیم که گفت: «این مسائل واقعاً به فوتبال ایران لطمه می‌زند. مدیران فدراسیون فوتبال نباید اجازه بدهند دستیار کی‌روش که یک خارجی است، به ما توهین کند. همه بچه‌هایی که امروز سر کار هستند به خصوص حمید استیلی که مقابل آمریکا در جام جهانی گل زده، عزیز مردم هستند و سال‌ها برای رسیدن به این جایگاه، سختی کشیده‌اند. نباید خارجی‌ها به ایرانی‌ها به این شکل توهین کنند. این اختلافات، اول از همه فوتبال ایران را به نابودی می‌کشاند.»