حرکت عجیب کلیددار استادیوم آزادی هنگام مصاحبه خبرنگاران

در حالی که بازیکنان تیم‌های استقلال و سپاهان مشغول گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌ها بودند، کلیددار استادیوم آزادی چراغ‌های میکسدزون را خاموش کرد و به نمایندگان رسانه‌ها گفت کار دارم و می‌خواهم بروم.
در حالی که تیم‌های استقلال و سپاهان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه مثل همیشه در منطقه میکسدزون مشغول تهیه گزارش و اخبار بودند، اتفاق عجیبی رخ داد، در حالی که مهدی کیانی، سجاد شهباززاده، روزبه چشمی و مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در حال گفت‌وگو با خبرنگاران بودند، مسئول کلیدداری ورزشگاه آزادی با رفتاری عجیب و غریب چراغ‌های منطقه میکسدزون را خاموش کرد این اتفاق در حالی رخ داد که تمام دوربین‌های تلویزیونی مشغول ضبط تصاویر مصاحبه‌های بازیکنان سپاهان و استقلال بودند و حرکت کلیددار ورزشگاه آزادی باعث اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان رسانه‌ها شد.
هنگامی که نمایندگان رسانه‌های گروهی به این تصمیم معترض شدند، این شخص با صدای بلند گفت من کار دارم و می‌خواهم بروم، چراغ‌ها را هم خاموش می‌کنم تا شماها هم بروید.
این اتفاق تعجب نمایندگان رسانه‌ها را در پی داشت و به همین علت مصاحبه بازیکنان استقلال و سپاهان متوقف شده و حتی برخی از حاضران در منطقه میکسدزون قید گفت‌وگو را با دوربین‌های تلویزیونی و گزارشگران زدند.