حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا به اعتبار فوتبال ایران ضربه زد

حمید درخشان اظهار داشت: پیش از آغاز این مسابقه، عده ای باعث رخ دادن حاشیه هایی شدند که روی اتفاقات روز گذشته بسیار تاثیرگذار بود.
سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی بازی دیشب به صورت جدی ورود و با خاطیان به صورت قاطع برخورد کند.
دیدار پرسپولیس و سایپا نباید برگزار می شد
درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس دیدار بسیار سنگین مقابل السد را پشت سر گذاشته بودند و افت آنها در دیدار مقابل سایپا کاملا طبیعی بود. 
وی افزود: پرسپولیس در دیدار روز گذشته 2 بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت. ای کاش فدراسیون برای کمک به این تیم بازی با سایپا را به زمان دیگری موکول می کرد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس راه بسیار طولانی تا ژاپن در پیش دارد و بازیکنان این تیم کاملا خسته پا به فینال لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. 
وی در رابطه با پیش بینی خود از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: اگر پرسپولیس بتواند در ژاپن مقابل کاشیما آنتلرز یک تساوی ارزشمند را کسب کند قطعا شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. 
درخشان در خصوص اینکه آیا کاشیما آنتلرز قدرتمند تر از السد و الدحیل است؟ گفت: بی تردید این تیم ژاپنی قوی تر و با کلاس تر از تیم های قطری است. آنها فوتبال بسیار حرفه ایی را به نمایش می گذارند و سرعت بازی کاشیما قابل قیاس با السد نیست. 
وی تاکید کرد: یکی دیگر از نقاط قوت تیم کاشیما آنتلرز پرهوادار بودن است. آنها هیچ وقت مانند السد تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی قرار نخواهند گرفت.