استقلال و سایپا در آزادی برگزار نمی‌شود!

فرهاد نیکوخصال سرپرست ورزشگاه آزادی اعلام کرد که بر اساس هماهنگی انجام گرفته با فدراسیون فوتبال مقرر شد هیچ دیداری در ورزشگاه آزادی تا دیدار پرسپولیس و کاشیما برگزار نشود.
نیکوخصال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: در نشستی که دیروز ( شنبه ) برگزار کردیم، مقرر شد تا دیگر مسابقه ای تا روز بازی پرسپولیس در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و اگر قطعا بازی برگزار شود، آماده سازی ورزشگاه از تاریخ 15 آبان می گذرد .
وی درباره برگزاری دیدار استقلال و سایپا در این ورزشگاه، خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما آن است تا یا زمان و یا مکان بازی تغییر گردد. اگر دیدار استقلال چند روز دیرتر برگزار شود، در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم خواهیم بود.
نیکوخصال در شرایطی این موضوع را اعلام کرد که مسئولان استقلال با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مخالفت کرده بودند و به دنبال استفاده از حق خود برای میزبانی در آزادی هستند.
به این ترتیب حالا فدراسیون فوتبال باید در این باره اظهار نظر کند و سازمان لیگ می تواند با تغییر برنامه استقلالی ها، این مشکل را حل کند؛ موضوعی که البته به نظر می رسد مربیان دو تیم استقلال و سایپا زیر بار آن نروند.