گزارش کتک زدن داور را به کمیته انضباطی می فرستیم

فریبرز محمودزاده در مورد اتفاقات حاشیه ای رخ داده در بازی بادران و استقلال جنوب تهران گفت: از 7 دیداری که در لیگ دسته اول روز گذشته برگزار شد تنها مسابقه ای که به عنوان دربی تهران در لیگ یک بود، داور لیگ برتری در این بازی قضاوت کرد و سید علی تجربه حضور در لیگ برتر را هم دارد. متاسفانه یکی از افراد منتسب  به سرمربی باشگاه از حفاظ نیروهای امنیتی فرار کرد و به شکم داور لگد زد. که صورتجلسه ای با حضور نیروی انتظامی تنظیم شد و سید علی تا ساعت 23 شب گذشته در بیمارستان بود و آزمایش ها خطری از او رفع شده است. مسئولان بادران از این اتفاق اظهار تاسف کرده است.  گزارش بازی را به کمیته انضباطی ارسال می کنیم.

وی افزود: 30-40 نیروی امنیتی در ورزشگاه حضور داشتند متاسفانه این فرد در یک لحظه فرار کرد و با لگد به شکم داور زد. امیدوارم سعه صدر همه در ورزش بیشتر شود. سازمان لیگ، نیروهای امنیتی و باشگاه ها کمک کنند اما فقط یک نفر بخواهد تلاش همه را زیر سوال ببرد این شرایط پیش می آید.

محمودزاده در مورد اینکه داور 3 پنالتی اعلام کرده است و ایا قضاوت او موردی داشته گفت: ما در امر قضاوت نه در چینش و نه کارشناسی حق اظهار نظر نداریم. دقیقه 9 مسابقه پنالتی رخ داد که اعتراض هایی انجام شد اما با اعلام پنالتی دوم مسئولان بادران معترض نشدند اما اگر داور اشتباه کند و بخواهد داور را مضروب کنیم بخاطر اشتباه قابل دفاع نیست و مسئولان بادران در بیمارستان حاضر شدند و پیگیر درمان داور بودند. با این حال شان داور زیر سوال رفته و شخصیت حقوقی یک داور زیر سوال می رود برای سنوات بعدی، امیدوارم دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و این گزارش را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه می کنیم.

مسئول مسابقات لیگ یک در مورد اینکه این شخص ضارب برادر مهدی پاشازاده بود  و آیا بازداشت می شود، گفت: ایشان برادر سرمربی بادران بودند. اگر امروز  داور مسابقه به عنوان شاکی خصوصی به مراجع انتظامی مراجعه کنند،این اتفاق رخ می دهد ولی این مساله به شخص سیدعلی بستگی دارد.

وی در مورد اینکه نام استقلال جنوب صحیح است یا پرسپولیس پاکدشت گفت: تنها نام رسمی این باشگاه استقلال جنوب تهران است و نام دیگری برای این باشگاه قانونی نیست و تغییر نام باید سیر اداری خود را طی کند که تاکنون این مساله محقق نشده و استقلال جنوب تهران نام این تیم است.