پورعلی گنجی و منتظری در نقش رامین رضاییان

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، امروز ( یکشنبه ) در ساختمان پک ( PEC ) آغاز شد و 17 بازیکن به نام های علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، رامین رضائیان، محمد حسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، امید ابراهیمی، مهدی ترابی، سید حسین حسینی، مهدی طارمی، وحید امیری، مجید حسینی، اشکان دژاگه و میلاد محمدی در این تمرین شرکت کردند.

البته مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری، 2 مدافع تیم ملی که به اردوی آماده سازی آبان ماه دعوت نشدند، در ساختمان پک حضور یافتند و تمرین کردند. در اردوی قبلی تیم ملی هم، زمانیکه رامین رضاییان بدون تیم بود به اردوی آماده سازی برای دیدار با بولیوی دعوت نشد اما در تمرینات تیم کی روش حضور داشت و حتی در بازی دوستانه برابر بولیوی هم روی نیمکت تیم ملی نشست و حالا پورعلی گنجی و منتظری در نقش رامین رضاییان هستند.

گفتنی است، پژمان منتظری، کاپیتان استقلال تهران به دلیل مصدومیتی که در یکی از تمرین های تیمش پیش از بازی با سپاهان برای او بوجود آمد، مدت ها مصدوم است و پورعلی گنجی نیز در یوپن بلژیک مصدوم شد. البته پیش از این هم مدافع بابلی تیم کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی ( میکائیل موریرا و سباستین ) در پک تمرین می کرد تا آماده مسابقات شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود و کی روش در صدد است تا پس از 42 سال، ایران را به مقام قهرمانی برساند. شاگردان پیرمرد پرتغالی در این اردو ( آبان ماه ) 24 آبان در ورزشگاه آزادی میزبان ترینیداد و توباگو هستند و سپس 29 آبان در دوحه قطر مقابل ونزوئلا قرار می گیرند.