نظر خداداد درباره کی‌روش، برانکو، شفر و توهین میناوند!

خداداد عزیزی تأکید می‌کند هیچ انتقاد فنی به عملکرد کارلوس کی‌روش ندارد، چون او پس از چند دهه ساختار دفاعی استانداردی برای تیم ملی ساخته است، اما از رفتارهای او و دستیارانش به‌شدت گلایه‌مند است و رسانه‌ها را عامل گستاخی آن‌ها می‌داند! او درباره بازی دوستانه تیم ملی با ترینیداد و توباگو می‌گوید «ندیده می‌گویم تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی مفید دارد. سبک بازی رقبای ما در راه قهرمانی آسیا یعنی ژاپن، کره و استرالیا شباهتی به بولیوی، ترینیداد و توباگو یا ونزوئلا ندارد». خداداد درباره علت این‌که با تیم‌های بزرگ بازی تدارکاتی نداریم ادامه داد: «این تصور ایجاد شده که عربستان ماه قبل رایگان در تورنمنتی با حضور برزیل و آرژانتین شرکت کرد؛ تیم‌های بزرگ پول می‌خواهند ولی این مهم را هم بدانید آقایان برای حفظ رکورد تعداد برد مایل نیستند با تیم‌های بزرگ بازی کنیم».

خداداد عزیزی درباره درگیری اوسیانو کروز و یک خبرنگار هم گفت: دستیاران کی‌روش این کارها را از او یاد گرفته‌اند. کی‌روش از نظر فنی مربی خوبی است که ساختار دفاعی تیم ملی را ساخت. ما در تاریخ ملی در خط حمله مشکل نداشته‌ایم و خوب گل می‌زدیم، ولی در بحث دفاعی همیشه مشکل داشتیم که کارلوس این را برطرف کرد، اما از نظر رفتاری نه فقط در ایران که هرجا بوده با خیلی‌ها مشکل پیدا کرده است. حالا اگر کی‌روش یک کاری می‌کند، می‌گوییم کی‌روش است، اما دستیارش را کجای دل‌مان بگذاریم. چند وقت پیش دستیار دیگرش میک مک‌درپیت یا درموت! گفته بود اوضاع فوتبال ما مثل سیرک است. خب خودش فهمید ما سیرک داریم و نیاز به استخدام چند ... داشتیم تا سیرک کارش را شروع کند!

او درباره نقش فدراسیون فوتبال پیرامون این حواشی هم گفت: این بچه‌ها زمان علی کفاشیان ناخلف شدند. او بود که به اصطلاح وا داد. تا کفاشیان رئیس بود کی‌روش قربان صدقه‌اش می‌رفت، ولی با روی کار آمدن تاج دیدیم کی‌روش چقدر علیه کفاشیان حرف زد که این نشان‌دهنده شخصیت واقعی او است. در گستاخ شدن این افراد مقصر اصلی رسانه‌ها هستند، چون اگر کی‌روش گفت ماست سیاه است بسیاری از همکاران شما گفتند ماست سیاه است. تاج هم روی کار آمد دید اگر بخواهد با این بچه ناخلف فدراسیون کفاشیان برخورد کند رسانه‌ها همه‌جوره او را می‌زنند. کی‌روش بعد از اطمینان از به‌دست آوردن حمایت رسانه‌ها شروع به زدن کرد و حالا دستیارش به خبرنگار حمله کرده و اگر این‌ها در ایران باشند برخورد فیزیکی دیگری در انتظار قشر شماست و بدانید خودکرده را تدبیر نیست. در قشر شما هم اتحاد نیست نه در مورد کی‌روش که در مورد همه و حتی خود من و این موضوع در نهایت به خودتان آسیب می‌زند.

خداداد عزیزی درباره این جمله برانکو که گفت «رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از رسیدن به فینال جام ملت‌هاست».