جلالی در نشست خبری حاضر نشد

 مجید جلالی بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد در نشست خبری حاضر نشد و حمید مطهری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 

وی در ابتدا گفت: ما در فوتبالم چنین بازی دراماتیکی ندیده بودم. درست است که گلر ما اشتباه داشت ولی ما همه با هم اشتباه کردیم. اگر تیم باخته همه شکست خوردیم. به جرات می‌گویم فولاد در جریان بازی سه حمله هم نکرد ولی سه گل زد.

مربی تیم پیکان در خصوص اینکه ساختار دفاعی این تیم دچار مشکل است، گفت: قبول دارم که در این سه هفته راحت گل خوردیم ولی سازمان دفاعی ما زبانزد است. ما در این 4 بازی 11 گل دریافت کرده‌ایم در حالی که در بازی‌های قبل فقط 9 گل خورده بودیم. در بازی با پارس جنوبی پرسپولیس در همین بازی اصلاً مستحق شکست نبودیم. حداقل امروز حق ما یک امتیاز بود و این باخت به سازمان دفاعی ما برنمی‌گردد و بیشتر به خاطر تمرکز تیمی ما است.

وی در خصوص شیخ ویسی نیز گفت: او گلر اول ما است و مربی گلرهای ما هم با او فوق‌العاده کار کرده اما برای خود من هم تعجب‌برانگیز بود که چرا امروز چنین اتفاقی افتاد. ما روی نتیجه 2 بر یک با یک دفع ساده می‌توانستیم مانع از گل خوردن شویم اما یک شوت زده شد و همانطور که گفتم سخت است در مورد گل‌هایی که خوردیم حرف بزنم. ما پیکان هستیم و مطمئن باشید برمی‌گردیم و باز هم تکرار می‌کنم شکست حق ما نبود.

خبرنگاری در خصوص اولتیماتوم شیعی به کادر فنی پیکان سؤال کرد که مطهری پاسخ داد: من اظهارات آقای شیعی را نشنیدم ولی با توجه به بضاعت کمی که داریم تا الان خوب کار کردیم شما مدل بازی امروز ما را دیدید ولی اینکه به ما اولتیماتوم دادند را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: کسانی که ریزبینانه فوتبال را دنبال می‌کنند به عنوان ضعیف‌ترین عضو کادر فنی پیکان این تیم را می‌زنم می‌دانم که این تیم از حالت آسانسوری خارج شده و در این دو سال حتی عنوان ششم را هم به دست آورده، همین حالا هم جایگاه ششمی بد نیست و ما در حال زحمت کشیدن هستیم. من در مورد اولتیماتوم صحبتی ندارم چون هدف اول ما خدمت است. شما باید ببینید تولید بازیکن در پیکان چگونه اتفاق افتاده و بعدها متوجه می‌شوید چه بازیکنانی به فوتبال ایران از این تیم معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هر سال تیمی را می‌‌سازیم که در آخر فصل 6 بازیکن خوب از ما جدا می‌شود و دوباره این روند ادامه پیدا می‌کند همین حالا که با شما حرف می‌زنم با یکسری از بازیکنان ما صحبت کردند و جسته و گریخته در مورد این مسائل چیزهایی شنیده‌ایم پس باید ببینید چرخه تولید در تیم ما به چه شکلی بوده به خصوص که هر سال از جمع ما بازیکنانی جدا می‌شوند.