سید جلال حسینی: خودمان هستیم و خدای خودمان!

سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان به دنبال مسایل و صحبت هایی که پیش آمد و در فضای رسانه ای مطرح شد، در محل باشگاه حضور یافت. او در جلسه ای با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه شرکت کرد و توضیحاتی را درباره موارد مورد اشاره مطرح نمود.

کاپیتان سرخپوشان، در پایان این ملاقات اظهار داشت: همانطور که بارها تاکید کرده ام فشردگی بازی ها ، سنگینی مسولیتی که نسبت به باشگاه و هواداران روی دوش و ذهن خودمان احساس می کنیم و کمبود نفرات که اجازه تقسیم فشار را نداده و استرس ما را بیشتر می کند باعث شده است، تحت شرایط بسیار سختی باشیم که هر چه تلاش کنیم توضیح آن ممکن نیست. در این شرایط وقتی استرس ها و نگرانی های جدیدی هم به وجود می آید، این فشار خرد کننده تر می شود. شاید بعضی اظهار نظرها بعد از بازی ها هم ناشی از همین خستگی و فشار باشد و این با احساس عدم امنیتی که از بیرون مجموعه به ما وارد می گردد، تشدید می شود.

وی ادامه می دهد: ما با انبوه مشکلاتی که داشته ایم خودمان را در این شرایط حفظ کرده ایم. همه ما در باشگاه و به ویژه تیم به معنای واقعی بیش از حد معمول انرژی و توان گذاشته ایم. از یک سو محرومیتی بود که به تیم تحمیل شد و از سوی دیگر موضوع بدهی ها و احکام داخلی و خارجی بود که فشار مالی را زیاد و به کل مجموعه منتقل می کرد. همانطور که بارها گفتم ما شاهد تلاش خیلی زیاد آقای گرشاسبی و تیم مدیریتی باشگاه بودیم که به دنبال کم کردن مشکلات و رفع نیاز های تیم بودند. وقتی ایشان به عنوان سرپرست کار خود را با انبوهی از مشکلات آغاز کرد هیچ کس به دنبال در اختیار گرفتن باشگاه نبود اما امروز که پرسپولیس ، کم کم به شرایط ایده آل می رسد همه مشغول لابی و رایزنی شده اند تا باشگاه را در اختیار بگیرند. ما در آن زمان، چون این تلاش ها را می دیدیم، مسایل بسیاری را تحمل می کردیم و باشگاه هم متقابلا تلاش کرد تا در مواقعی که می شود و تا آن جا که توان دارد به تیم و بچه ها توجه داشته باشد. در واقع به معنای واقعی مثل یک خانواده شدیم و به هم کمک کردیم تا بتوانیم این روزهای سخت تر از سخت را سپری کنیم. اگر غیر از این بود قطعا در یکی از دشوارترین روزهای تاریخ باشگاه یکی از بهترین دوران های آن را رقم نمی زدیم.

سید جلال حسینی اضافه می کند: حالا در شرایطی که هنوز با این مشکلات روبرو هستیم و یک جورهایی هنوز فقط خودمان هستیم و خدای خودمان و هواداران مان باید نگران اتفاقات تازه ای باشیم که می خواهد این ترکیب برنده و موفق را بر هم بزند. این مساله واقعا تیم را عصبی می کند. ما همه این مشقت ها را تحمل کردیم، به امید آنکه این دوره بگذرد و بتوانیم شرایط مساعد تری داشته باشیم ولی حالا نمی دانیم آینده باشگاه چه می شود.

وی ادامه داد: این موفقیت فقط با تلاش تیم و یا تنها با حمایت هواداران و فقط با تلاش باشگاه ممکن نبود. همه در سال های قبل دیده ایم پرسپولیس، هر گاه در یکی از این موارد ضعیف و در دیگر موارد خیلی قوی بوده به نتیجه نرسیده است. الان این شرایط را با جمع شدن دانایی کادر فنی، همت و غیرت و فداکاری بازیکنان و حمایت غیر قابل توصیف هواداران و تلاش های شبانه روزی مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران بخش های مختلف باشگاه، تیم مدیریتی و تک تک کارکنان باشگاه داریم. پس باید به ما حق بدهند که نگران برهم خوردن این ثبات و انسجام باشیم. چه کسی می داند این ثبات که بر هم بخورد، چه شرایطی به وجود می آید؟ این مساله ذهن همه ما را به هم می ریزد. بعضی آدم ها امتحان پس داده هستند و بعضی هم که هندوانه در بسته اند. آن هم در این مقطع که تازه می خواهیم کمی نفس بکشیم. بازیکنان جدید بیایند و خودمان را برای یک نیم فصل قدرتمند و همچنین حضور پر قدرت در دوره بعدی لیگ قهرمانان آماده کنیم. پرسپولیس در شرایط خیلی حساسی قرار گرفته و به جای اینکه دغدغه ها کمتر شود، اخباری  می شنویم که دغدغه های ما را بیشتر هم کرده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اظهار نظر من بعد از بازی با تراکتور و در شرایطی که بازی سنگینی داشتیم تا حد زیادی تحت تاثیر همین مسایل و فشار ها بود. امیدوارم هواداران هم واکنش منفی نشان ندهند. ما باید عامل اصلی موفقیت خودمان که اتحاد، همدلی و کار دسته جمعی است را حفظ کنیم. باید متحد باشیم چون آن چه رقم زده ایم حاصل یک کار گروهی در باشگاه و تیم و هواداران بوده است.

حسینی در پایان گفت: همچنین امیدواریم اگر این امکان وجود ندارد که در حل مشکلی از مشکلات به کمک پرسپولیس بیایند، حداقل بیش از این بر مشکلات این باشگاه و هواداران اضافه نشود و بگذارند تا با ثبات مدیریت باشگاه پرسپولیس بار دیگر روزهای خوب و درخشان خود را تکرار کند.