واکنش عضو کمیته فنی به نحوه بازی نیومایر در استقلال

بهتاش فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا ۲ برد اخیر این تیم مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت و همچنین برد احتمالی مقابل سپیدرود باعث می‌شود که بگوییم مشکلات این تیم برطرف شده یا بازی این تیم با پدیده را باید ملاک قرار داد، تاکید کرد: هر بازی ۳ امتیاز دارد و مجموع این امتیازات است که تیم قهرمان را مشخص می‌کند ضمن اینکه نباید از این نکته غافل شد که روی کاغذ چهار بازی پایانی ما به استثنای بازی با پدیده از سایر رقبای مدعی قهرمانی آسانتر است.

وی افزود: وقتی که تیمی مخصوصا یک تیم پرهودار بزرگ مثل استقلال ۳ یا ۴ برد متوالی می‌آورد هم روحیه اعضای تیم و هم روحیه بازیکنان بالا می‌رود و به همین دلیل استقلال با این روحیه و شرایط فعلی می‌تواند تیم خوب پدیده را هم شکست دهد. پدیده‌ای که به نظرم تا اینجا بهترین تیم فصل بوده است و گل محمدی تیم خوبی را ساخته است.

عضو کیمته فنی باشگاه استقلال تاکید کرد: بازی‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد که این تیم روندی رو به رشد را طی می‌کند و در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید و همچنین بازگشت بازیکنانی مثل محسن کریمی و داریوش شجاعیان مرتضی آقاخان تیم حتی قوی‌تر هم خواهد شد.

وی در مورد انتقاد هواداران از عملکرد نیومایر و گرو و اینکه آیا در کمیته فنی در مورد این بازیکنان با شفر صحبت کرده‌اید تصریح کرد: آخرین جلسه کمیته فنی بدون حضور شفر برگزار شد، چون اعضا می‌خواستند در مورد مباحث مختلف تیم به جمع بندی برسند و جلسه بعدی کمیته فنی با حضور شفر خواهد بود. شفر هنوز فهرست ورودی و خروجی خود را به باشگاه نداده تا بررسی کنیم و قرار است تا نیم فصل گزینه‌های مختلف کمک خارجی خود را معرفی کند تا کمیته فنی این گزینه‌ها را بررسی کند. در مورد گرو و نیومایر هم وی تصمیم گیرنده است.

فریبا در همین زمینه افزود: از نظر شخصی من نیومایر به دلیل مصدومیتی که از ناحیه شست پا داشت، ناحیه‌ای که به دلیل استخوان‌های نازکی که دارد دیر کامل بهبود پیدا می‌کند و فشار هم به دلیل شوت زدن روی آن زیاد است، نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. گرو هم نشان داده سعی و تلاش زیادی برای تیم می‌کند و اگر ۲،۳ گل بزند از زیر فشار خارج شده و شرایطش بهتر می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال در چه پست‌هایی باید در نیم فصل بازیکن جدید گرفته و تقویت شود، تاکید کرد: به نظر شخصی من برخلاف آنکه اکثرا می‌گویند استقلال به مهاجم نیاز دارد، اما من معتقدم ما مهاجم داریم و اولویت اول ما باید جذب یک پلی‌میکر باشد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به دنبال بازگشت جباروف است، تاکید کرد: از این مورد بی‌اطلاع هستم و باید از باشگاه سوال کنید، اما به نظر من جباروف بازیکن خوبی بوده و در استقلال هم عملکرد مثبت و خوبی داشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نه، اما با پتانسلی که تیم دارد می‌تواند مدعی قهرمانی در این فصل شود.