مهاجم استقلال: از تعویضم ناراحت نشدم

روح‌الله باقری مهاجم تأثیرگذار استقلال در بازی با صنعت‌ نفت، گرچه توپی وارد دروازه گردان نکرد اما عملکرد قابل قبولی داشت. باقری با ما به گفتگو نشسته است. 
* بازی خوبی را مقابل نفت آبادان بردید. 
خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم. این برد پرگل به نظرم استارت یک روند موفقیتی برای استقلال است. 
* تیم آبادانی را چطور دیدی؟
آن‌ها تیم قابل احترامی هستند. بالاخره بازی در آزادی برای هر تیمی سخت است و نفت هم از این قاعده مستثنی نیست. آن‌ها هم تلاش خودشان را کردند، اما روز خوب ما بود. 
* گل نزدی، اما کارشناسان معتقدند عملکرد خوبی داشتی. 
گلزنی بخشی از چیزی است که در بازی دنبال می‌کنم. بیشتر موفقیت استقلال مد نظرم است. روز پنج‌شنبه هم دیدید که یک تیم برنده بازی شد. 
* وقتی تعویض شدی به سمت شفر نرفتی و انگار از تعویض ناراحت بودی. 
نه بابا، اصلاً این‌طور نیست. به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم. یعنی همه به این قضیه احترام می‌گذارند. دیدید که اللهیار هم که به بازی آمد گلزنی کرد. 
* بالاخره حتماً خبری بوده که به بیرون درز کرده. 
به خدا نه، داریم در استقلال بازی می‌کنیم. اصلاً در این تیم اعتراض معنا ندارد. من هم به این حاشیه‌ها توجه نمی‌کنم و با قدرت کارم را انجام می‌دهم. 
* با این برد جایگاه‌تان در جدول بهتر شد. 
از این بهتر هم می‌شود. استقلال باید مثل استقلال بازی کند. توقع هواداران از این تیم بالاست و ما به آن احترام می‌گذاریم. مطمئنم با حمایت هوادارانی که داریم موفق می‌شویم. 
* هواداران بعد از تعویض حسابی تشویقت کردند. 
خوشحالم آن‌ها مرا دوست دارند. سرمایه اصلی باشگاه استقلال، همین مردمی هستند که عاشقانه دوستش دارند و من هم به این قضیه افتخار می‌کنم.