مظفری زاده: پیش از برخورد توپ به دست کی روش، مهاجم پرسپولیس خطا کرده بود

نوید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت علیرضا فغانی و تیم داوری او در دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس بیان کرد: در دقیقه 13 در محوطه جریمه تیم سپاهان برخوردی بین سیامک نعمتی و بازیکن این تیم شکل گرفت که او دستور به ادامه بازی داد که تصمیم درستی بود. در دقیقه 38 هم سیاوش یزدانی با خطا روی علیپور، موقعیت خوبی را از سرخپوشان سلب و کارت زرد دریافت کرد که تصمیم داور درست بود.

او افزود: در دقیقه 77 محمدرضا منصوری، کمک داور دوم این دیدار، گل کی روش استنلی را به درستی آفساید اعلام کرد. در دقیقه 88 کی روش با دستانی باز روی هوا بلند شد که توپ به دستان این مهاجم برخورد کرد و داور پنالتی اعلام کرد. البته قبل از آن گادوین منشا روی خالد شفیعی خطا کرده بود.

مظفری زاده ادامه داد: در دقایق پایانی کمال کامیابی نیا و استنلی در اتفاقی که در تصاویر تلویزیونی به نمایش در نیامد از زمین مسابقه اخراج شدند که به همین دلیل نمی‌توان درباره آن چیزی گفت اما در مجموع باید اشاره کنم که اگر نام و اعتبار این تیم داوری نبود، قضاوت این مسابقه بسیار سخت بود و می توانست حرف و حدیث های زیادی داشته باشد.

کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال باید تلاش کنند تا حواشی پیش از بازی کنترل شود تا فشار مضاعف از روی داوران برداشته شود و آنها بتوانند با آرامش کار کنند.