کاشانی: بازیکنان باید حرمت پیراهن استقلال و پرسپولیس را نگه دارند

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران ، درباره جایگزینی ایرج عرب به جای حمیدرضا گرشاسبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ایرج عرب پیش از حضور در جایگاه سرپرستی باشگاه پرسپولیس، در امور مالی و پشتیبانی فعالیت می کردند و به تمامی امور واقف هستند. عرب بسیار کاردان است و تجربه زیادی در امور ورزش دارد و این موضوع می تواند به پرسپولیس کمک کند. 

امیدوارم با آمدن عرب نتایجی که مدنظر باشگاه و هواداران است، کسب کنیم

او افزود: امیدوارم با آمدن عرب نتایجی که مدنظر باشگاه و هواداران است، کسب کنیم تا بتوانیم فصل خوبی را به پایان برسانیم. امیدوارم مدیران کشورمان را به زودی از دست ندهیم و باید مدیران آینده را از امروز تربیت کنیم تا در آینده مشکلی ایجاد نشود. باید از وجاهت و تمام ظرفیت مدیران ورزشی استفاده کنیم و انشاالله همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

بازیکنان مقابل سپاهان نمایش والایی از دوران باشکوه پرسپولیس را نشان دادند

کاشانی در مورد دیدار هفته پانزدهم پرسپولیس با پارس جنوبی جم ادامه داد: بازی خوبی از تیم در اصفهان (تقابل با سپاهان) دیدم و آنها نمایش والایی از دوران باشکوه پرسپولیس را نشان دادند و اعضای تیم با تمام کاستی ها و مشکلاتی که داشتند، عملکرد خوبی ارائه کردند. بازیکنان در بازی با سپاهان نشان دادند، لایق پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند و اگر همان بازی را مقابل دیگر حریفان انجام دهند و با حمایت هواداران مطمنئن باشید می توانند در بازی ها به پیروزی برسند.

بازیکنان باید حرمت پیراهن استقلال و پرسپولیس را نگه دارند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بحث بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال، ۲ باشگاه بزرگ ایران است و هر بازیکنی که در این باشگاه ها بازی می کند، یک شبه راهه صد ساله را می روند و به همین دلیل بازیکنان باید حرمت این باشگاه را داشته باشند و بدانند که دوران فوتبالی شان خیلی کوتاه است و عملکردشان، سرمایه ای برای آینده شان می شود. فوتبالیست هایی که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند، باید فرهنگ شان را با این ۲ باشگاه تطبیق دهند و نسبت به پیراهنی که دارند، وفادار باشند.

افرادی که به باشگاه پرسپولیس می آیند، با فرهنگ پرسپولیس آشنا شوند

وی در پاسخ به این سوال که آیا طارمی حرمت پیراهن باشگاه پرسپولیس را حفظ نکرده، پاسخ داد: شما خوتان بهتر می دانید و همه چیز مشخص است. امیدوارم کسانیکه به باشگاه (پرسپولیس) می آیند، با فرهنگ پرسپولیس آشنا شوند و این موضوع برمی گردد به اینکه باشگاه زیرساخت های خودش را داشته باشد و روی تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان) سرمایه گذاری شود تا ارزش پیراهن پرسپولیس را بدانند و متوجه شوند در چه جایگاهی قرار دارند.

مطمئن باشید ایرج عرب استقلالی نیست

کاشانی درباره شایعات مبنی بر استقلالی بودن ایرج عرب بیان کرد: چرا این صحبت ها را مطرح می کنید؟ ایرج عرب انسان شریف و پاکی است و با ورزش آشنایی کامل را دارد. در یک سال گذشته که در باشگاه پرسپولیس بوده است، کارهای زیادی کرده و امیدوارم مدیران ورزشی و فوتبالی مان را زود از دست ندهیم و مطمئن باشید ایرج عرب استقلالی نیست. همیشه در صحبت هایم استقلال و پرسپولیس را کنار یکدیگر می آورم، چون استقلال و پرسپولیس مانند شب و روز و مکمل همدیگر هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است، برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود یا خیر، جوابی نداد و اظهار بی اطلاعی کرد اما در ادامه گفت که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و در آینده در این باره صحبت می کنم.