تکلیف بیرانوند روشن شد

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران ، درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با پارس جنوبی جم بیان کرد: شرایط تیم خیلی خوب است و در تمرین حاضر شدم و با بازیکنان به صحبت کردن پرداختم. در چند روز گذشته که بحث تغییر مدیریت مطرح شد، حواشی برای تیم بوجود آمده بود که با صحبت‌ها و شفاف سازی‌هایی که انجام شد، تیم به آرامش برگشت.

او افزود: مشکلی برای مسابقه با پارس جنوبی نداریم و با قدرت در زمین مسابقه حاضر می‌شویم. امیدوارم مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسیم و قهرمانی در نیم فصل را کسب می‌کنیم، اما هدف ما قهرمانی در پایان فصل است. قهرمانی در آسیا نیز جز اهداف ما است و امیدوارم به آن برسیم.

عرب در مورد بحث جدایی علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: در این باره صحبتی مطرح نشده و تا فردا (جمعه) در این باره هیچ تصمیم گیری نمی‌کنیم و پس از اینکه بازی با پارس جنوبی به اتمام رسید، با تعامل خوبی که با برانکو داریم، سراغ بازیکنان مدنظرش می‌رویم تا آن‌ها را جذب کنیم. درصدد هستیم تا با برنامه ریزی خوب، نتایجی را کسب کنیم تا به سود هواداران و پرسپولیس باشد و آن‌ها خوشحال شوند.

گفتنی است، در چند ساعت گذشته اخباری مبنی بر جذب احتمالی محمد نادری توسط پرسپولیس منتشر شده بود که عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد، با تمامی گزینه‌های برانکو پس از بازی با پارس جنوبی مذاکره می‌کنیم و تا فردا (جمعه) فقط روی بازی هفته پانزدهم تمرکز می کنیم.