دستیار جدید «شفر» در راه است

علی خطیر درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید باشگاه ها در سکوت و آرامش فصل نقل و انتقالات را تمام کنند. یک عده کارگزاران دنبال این هستند توسط رسانه هایی که با آنها در ارتباط هستند، قیمت بازیکنان را جابجا کنند. قیمت بازیکنی که ۱۰ میلیون است را ۵۰ میلیون می کنند. سیاست ما این است تا انتهای فصل نقل و انتقالات درباره گمانه زنی ها حرف نزنیم. روزی ۱۰ بازیکن برای ما مطرح می شود. ما در مورد نقل و انتقالات کلامی حرف نمی زنیم. خواهش می کنم باشگاه های دیگر هم همین سیاست را داشته باشند و به هم کمک کنیم تا از بالا بردن قیمت بازیکنان جلوگیری شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا لیست خروجی استقلال مشخص شده است؟ تصریح کرد: لیست به آن شکل که همه انتظار داشته باشند فلان بازیکن خارج می شود، نیست. به آن شکل لیست ورودی و خروجی نداریم. این لیست بر اساس مذاکرات تعیین می شود.

معاون باشگاه استقلال با اشاره به جدایی دو بازیکن خارجی این تیم گفت: گرو و نیومایر بازیکنان خوبی بودند که با درخواست شفر به تیم اضافه شدند. آنها بازیکنان با کیفیتی بودند. بنا به دلایلی نتوانستند کیفیت لازم را ارائه بدهند. یک بخش به خاطر فشار هواداران بود. چون مبلغ قرارداد آنها بالا بود، یک ماه مذاکره کردیم تا بدون پرداخت یک ریال وجه اضافه با خوشی از استقلال بروند. شرایط فسخ قرارداد یک طرفه برای این بازیکنان وجود داشت. برای همین فسخ دو جانبه برایمان اهمیت داشت.

خطیر تصریح کرد: ما همین الان هم درگیر پرونده رابسون، پروئیچ و بویان هستیم. این جرایم از بیت المال پرداخت می شود و باید حواسمان باشد تا دیگر چنین اتفاقاتی در استقلال رخ ندهد.

معاون باشگاه استقلال در پایان درباره دستیار جدید وینفرد شفر تصریح کرد: شفر یک مربی را معرفی کرده است. ان شاءالله در کمیته فنی این مسئله مطرح می شود. در صورت تایید و صلاحدید کمیته فنی، مذاکرات با این مربی جدید صورت می گیرد.