تلاش دوباره یوونتوس برای جذب ایسکو در بازار ژانویه

باشگاه یوونتوس یک بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای خرید ایسکو آلارکن از رئال مادرید انجام دهد.

یوونتوس دو فصل پیش برای خرید هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها تلاش کرد اما موفق به جذب او نشد اما این باشگاه با توجه به نیمکت‌نشینی و خارج شدن نام هافبک سابق مالاگا از فهرست بازیکن ترکیب اصلی رئال مادرید، بار دیگر قصد دارد شانس خود را برای جذب وی امتحان کند.

برخلاف فصول گذشته، اکنون دیگر محدودیت حضور یک بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا با دو تیم متفاوت وجود ندارد و همین عامل هم انگیزه بانوی پیر را برای خرید ایسکو افزایش داده است. این در حالیست که از پل پوگبا به عنوان دیگر هافبک مورد نظر یوونتوس یاد می‌شود که البته با توجه به تغییر در کادر فنی منچستریونایتد و اخراج مورینیو - کسی که با پوگبا اختلاف پیدا کرده بود - وضعیت این هافبک فرانسوی تغییر کرده است احتمال دارد او در اولدترافورد ماندنی شود.

ایسکو در رئال مادرید نه تنها در برنامه‌های سرمربی تیم سانتیاگو سولاری جایی ندارد بلکه از چشم هواداران تیم هم افتاده است که گواه آن درگیر لفظی‌اش با آنها در جریان شکست خانگی اخیر مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

به نوشته توتواسپورت یوونتوس شانس زیادی برای جلب نظر ایسکو دارد به خصوص که هم‌تیمی سابق او کریستیانو رونالدو هم در این تیم هست و می‌تواند به وی برای تطبیق دادن خود با سری A کمک کند.

علاوه بر یوونتوس، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم جزو طرفداران پروپاقرص ایسکو محسوب می‌شود.