ماندنم در ایران بستگی به نتایج تیم ملی دارد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در شرایط کنونی تنها به آمادگی ملی پوشان ایران فکر می‌کنم. مسئولیت من این است که با تمام وجودم کار کنم تا تیم ملی ایران قدرتمند و آماده شود. هدف اصلی ما قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است. قراردادم با ایران پایان جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد و از آینده خدا خبر دارد. مربیان نمی‌توانند آینده شان را به صورت مشخص تعیین کنند. سرنوشت مربیان بستگی به نتایجی که به دست می‌آورند دارد. در شرایط کنونی تمرکز می‌کنیم که ایران به نیمه نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کند تا هواداران فوتبال ایران را خوشحال کنیم.

او خاطر نشان کرد: من قبل از کار در منچستر یونایتد ۱۷ سال کار مربیگری کرده بودم. وقتی فرگوسن از من دعوت کرد برایم جذاب بود و استقبال زیادی کردم، چون در کنار او می‌توانستم آموزش ببینم و تجربه حضور در یکی از بزرگترین باشگاه دنیا را کسب کنم. فوتبال در زندگی ام جایگاه نخست را دارد. به نظر من فوتبال مثل سازمان ملل متحد است.

کی روش گفت: جام ملت‌های آسیا مانند جام ملت‌های اروپا رقابتی سخت است. برتری ما نسبت به سایر همگروهی‌ها فقط روی کاغذ است. واقعیت این است که سطح ما با آغاز بازی مشخص می‌شود. در جام ملت‌های آسیا بازی به بازی جلو می‌رویم و پیروزی کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تاریخ نشان داده که تمام جام جهانی‌ها به خوبی برگزار شده است. جام جهانی ۲۰۲۲ موفقیت شگفت انگیزی برای قطر است. فدراسیون جهانی فوتبال پرسنلی مجرب دارد که همیشه برای پیشرفت فوتبال تلاش می‌کنند. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها یک موفقیت فوتبالی نخواهد بود. چون یک موفقیت دیگری در به کارگیری تکنولوژی‌های مدرن در زمینه فوتبال خواهد بود. این تکنولوژی در آنالیزها، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط هواداران با فوتبال کمک زیادی خواهد کرد. جام جهانی ۲۰۲۲ در موضوع ارتباطات انقلابی برای قطری‌ها خواهد کرد. ارتباطات در جام جهانی ۲۰۲۲ تنها به قطر محدود نمی‌شود بلکه کل دنیا از وجود این کشور پیشرفته باخبر خواهند شد و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی پیشرفت قطر را بگیرد. تکنولوژی، سلاح قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ است.