وضعیت مبهم هافبک پرسپولیس برای جدایی

احسان علوان زاده، هافبک 24 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در لیگ هجدهم نتوانست بازی های زیادی برای تیم سرخپوش انجام دهد و زمزمه های خروجش از این تیم شنیده می شد، امروز (شنبه 8 دی 1397 ) به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیر این باشگاه به دیدار و گفت و گو پرداخت.

در جلسه ای که پیش از 90 دقیقه به طول انجامید، او با عصا به دیدار ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس رفت و پس از برگزاری جلسه، ساختمان باشگاه را ترک کرد.

در جلسه این 2 که با حضور مدیربرنامه های علوان زاده همراه بود، آنها درباره مسائل مالی و دریافت مطالبات این بازیکن صحبت کردند و شنیده می شود، علوان زاده در مورد قراردادش با عرب صحبت کرد تا اگر اتفاقی رخ نداد او از پرسپولیس جدا شود.

پیش از این برانکو ایووانکویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده بود که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد و خروج او از تیم پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد.

گفتنی است، ماشین سازی تبریز و سپیدرود رشت خواهان جذب علوان زاده در صورت خروج او از تیم فوتبال پرسپولیس هستند. سرخپوشان پایتخت تاکنون موفق به جذب سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و محمد نادری شدند و در صدد جذب یک مهاجم دیگر هستند.