بُنگاه خبر پراکنی بریتانیا صدای کی روش را در آورد

در روزهایی که آرامش تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹  بیشتر از هر مسئله ای اهمیت دارد، بسیاری از شبکه های معاند  و وابسته به کشور های استعمارگر در تلاشند تا به هر صورت ممکن آرامش شاگردان کارلوس کی روش را بر هم زده و از هر فرصتی برای شایعه پراکنی استفاده می کنند.

اینبار اما فردی با نام مهرداد مسعودی عهده دار ضربه زدن به هموطنانش شد و با صحبت های جنجالی اش با بنگاه خبری بریتانیایی در تلاش بود تا به هر صورت ممکن برای دومین بار آرامش کارلوس کی روش را بر هم زده و راهی برای جلوگیری از موفقیت های یوز های ایران بیابد.

کاری که بارها و بارها از سوی این رسانه تکرار شده و برای مثال شایعه دست های مشت کرده  و خوشحالی تیم ملی فوتبال کشورمان را به راه انداخت تا 2 جبهه از فوتبال ایران را از یکدیگر دور کرده و سبب آن شود تا این شایعات برانکو ایووانکویچ کروات را از کی روش دور ساخته و همکاری و ارتباط این 2 مربی به فضای تاریکی فرو رود.

مسعودی این بار اما در تلاش است تا کی روش را از مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان دور ساخته و با شایعات خود به دنبال دلسردی کی روش شود.

این روز ها مهرداد مسعودی فضای دیگری را برای حمله به تیم ملی فوتبال کشورمان پیدا کرده است. مسعودی علاوه بر شایعه سازی در شبکه هایی همچون بی بی سی فارسی به دنبال آن است تا از سایر کانال های ارتباطی و لابی های خود اینبار شبکه های هرمی قطری را به عنوان فضایی برای حمله به کی روش استفاده کند و با دعوت دشمن های کی روش به ویژه برنامه های جام جهانی ۲۰۲۲ به دنبال است تا موفقیت های اخیر این سرمربی همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان را زیر سوال برده و از سویی دیگر در تحرکات خبری علیه ایران دخیل باشد یا به نوعی خوش خدمتی خود را نشان دهد.

این فعالیت های مسعودی در نهایت سبب شد که کی روش به بی بی سی واکنش نشان دهد و بگوید: مصاحبه شما با مهرداد مسعودی برای ما در آستانه جام ملت های آسیا حاشیه هایی درست کرده است و همین موضوع نا آرامی هایی را در تیم ملی فوتبال ایران به وجود آورده است. بدانید شما مسئول هر گونه نا آرامی و حاشیه در تیم ملی ایران هستید.

باید دید آیا مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با مسئولان فیفا مکاتباتی را برای حذف مسعودی از عرصه فوتبال انجام داد خواهند داد یا خیر. چراکه مسعودی بارها فضای سیاست را به فوتبال کشانده و طبق قوانین فیفا ورود هرگونه بحث سیاسی در عرصه فوتبال می تواند منجر به حذف و یا خط خوردن نام آن فرد از عرصه فوتبال شود و مسعودی از افرادی است که در بحث رسانه ای با فیفا همکاری دارد.