استیلی: باید برای صعود به المپیک تلاش کنیم

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران ، درباره وضعیت  این تیم بیان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال امید از ۱۳ دی در تهران آغاز شده و تا ۲۳ دی ادامه دارد و بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرینات تاکتیکی و بدنی می‌پردازند تا آماده حضور پر قدرت در تورنمنت دوحه و مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند. ۲۳ دی به دوحه می‌رویم تا برای حضور در تورنمنت آماده شویم.  

او افزود: آرش شرقی و عرفان اردستانی در تمرینات تیم ملی حضور یافتند و قرار است مربیان عملکرد آن‌ها را بررسی و نظاره کنند تا بهترین بازیکنان برای حضور در مسابقات معرفی شوند. در‌های تیم ملی روی همه باز است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و تلاش زیادی انجام دهیم.

استیلی ادامه داد: حدود ۹۰ - ۹۵ درصد اعضای تیم مشخص شده و تلاش می‌کنیم تا در تورنمنت دوحه و مسابقات مقدماتی بتوانیم خوب بازی کنیم و طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم. باید همه دست به دست هم دهیم تا این تیم بتواند به المپیک برسد.  

مدیر تیم ملی فوتبال امید در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با آمادگی خوبی وارد مسابقات شویم و خوشبختانه کراکان، مربی جدید بدنساز هم رسید و می‌توانیم کار را ادامه دهیم. او مربی بدنساز تیم زیر ۲۳ سال کرواسی بوده است و با ارتباطی که کرانچار با او داشت، از این مربی در مقاطعی که نیاز داریم، استفاده خواهیم کرد. ۱۰ روز در تهران هستیم و ۱۰ روز هم در قطر اردو و بازی داریم. این مربی جز مربیانی بوده که رزومه خوبی دارد و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند.