گام اول کی روش و ملی پوشان در جام ملتهای آسیا/ مراقب یمن باشید

به گزارش افکارنیوز، شروع جام ملتهای آسیا برای ایرانی ها نه از مراسم افتتاحیه و بازی اول بلکه از امروز است، شروع دوباره شاگردان کی روش برای کسب جام قهرمانی ملتهای آسیا که سالهاست علیرغم شایستگی های همیشگی تیم ملی نتوانسته ایم به آن دست پیدا کنیم.

کی روش امروز قرار است ترکیبی را در بازی با یمن به کار گیرد که مطمئنا تغییرات کمی نسبت به ترکیب ایران در جام جهانی دارد اما اینبار تاکتیک تیم ملی مطمئنا متفاوت خواهد بود.

تیم ملی ایران در جام جهانی با دفاعی منسجم توانست 4 امتیاز کسب کند و با افتخار از روسیه خارج شود اما جام ملتهای آسیا آوردگاهی است که ایرانی ها می خواهند تاکتیک و تکنیک خود را به رخ آسیا بکشند.

گام اول همیشه سخت ترین گام است، ملی پوشان امروز در حالی به مصاف یمن می روند که به احتمال فراوان مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را بر دستان خود می بندد و تنها افسوس ما جای خالی علیرضا جهانبخش چهره دوست داشتنی و بازیکن تکنیکی تیم می روش است.

اگر چه یمن بر روی کاغذ شانسی مقابل ایران ندارد اما جام های ملتها همواره سرشار ازشگفتی می باشد و یک غفلت و اشتباه می تواند در همین اولین بازی کار را برای ملی پوشان سخت کند.

باید مراقب یمن بود، تیمی جنگنده که روحیه مقاومت را می توان در جان تک تک ملت این کشور در مقابل زورگویی و تجاوز سعودی ها دید.

خبر خوشی که از امارات رسیده اینکه دروازه بان یمنی ها که ستاره این تیم است به بازی امروز نمی رسد و این خبری بسیار مسرت بخش برای سردار آزمون و طارمی است که می خواهند به عنوان زوج خط حمله تیم ملی بار دیگر توانایی های خود را اثبات کنند.

امشب یمک ملت و یک ضربان قلب برای یوزهای ایرانی می تپد تا قدرت ایران در آسیا بار دیگر رخ نشان دهد.