پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی‌ها به کریس رونالدو

هفته قبل برگزاری مراسم ساکر گلوبال گلد در امارات باعث شد تا ستاره‌های فوتبال جهان از تعطیلات کریسمس استفاده کنند و به جهت شرکت در این جشن راهی دوبی شوند. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یکی از بازیکنانی بود که همراه با خانواده به این کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرد. 

 

اما حالا برخی از رسانه‌های خارجی از جمله اینترلس اسپانیا از پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی‌ها به رونالدو برای بازی در لیگ برتر این کشور خبر داده اند. گویا یکی از افراد متمول شهر دوبی به بازیکن تیم یوونتوس گفته است در صورت قبول این پیشنهاد دو برابر حقوقی که از یوونتوس دریافت می‌کند را به او پرداخت می‌کنند. رونالدو در حال حاضر سالیانه 30 میلیون یورو از باشگاه تورینی حقوق می‌گیرد که در صورت رفتن به امارات این مبلغ به 60 میلیون یورو خواهد رسید. 

 

برخی گمانه زنی‌هایی که وجود دارد این است که پسر حاکم دوبی در جریان دیداری که با رونالدو داشته این پیشنهاد را به او ارائه کرده است. این فرد متمول در حال حاضر مالکیت باشگاه الاهلی را بر عهده دارد و پیش از این ستاره‌های زیادی را با صرف پول فراوان به دوبی آورده است. در این میان پستی که رونالدو همراه با این فرد در اینستاگرام منتشر کرده هم بر شایعات حول محور این قضیه دامن می‌زند. با این حال باید انجام این انتقال را صفر بدانیم و آن را بیشتر بر پایه شایعات بگذاریم.