واکنش قطبی به بازیکنی که پرسپولیسی ها می خواهند

افشین قطبی بعد از دیدار دوستانه مقابل تراکتورسازی، گفت: بعد از ۱۱ روز حضور در اردو بازیکنان ما خسته بودند، اما با این وجود بازی را خوب شروع کردیم و خیلی سریع به گل رسیدیم. یک پنالتی در ادامه به دست آوردیم که آن را از دست دادیم. بعد از این اتفاق تمرکزمان را از دست دادیم و یک گل بد خوردیم. بازی کیفیت مدنظر من را نداشت. یک دلیل این مسئله خستگی بازیکنانمان بود و دلیل دیگر هم به کیفیت چمن ارتباط داشت. 

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای برای بهبود وضعیت تمرینی در کیش دارد، گفت: وقتی آنقدر تیم به اینجا آمدند قطعا تمرینات زیاد روی زمین تاثیر منفی دارد. زمین سفت شده و نمی‌توان آنطور که باید کار تاکتیکی روی آن انجام داد.

سرمربی فولاد در ادامه تأکید کرد: برای اینکه تیم‌ها علاقه به حضور در این جزیره زیبا داشته باشند باید حداقل ۶ زمین خوب در سطح بالا داشته باشیم تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

قطبی در مورد اینکه چه صحبتی در مورد وضعیت سینا مُریدی و غیبت او دارد، گفت: نظری در این مورد ندارم.

وی در ارتباط با شرایط جزیره کیش، خاطرنشان کرد: اینجا یک جزیره بسیار بی نظیر و زیبایی است. هوا و فضای تمرین بسیار خوب بود و اردوی قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی فولاد در مورد برنامه‌های آتی این تیم، گفت: ما تمریناتمان را در اهواز ادامه می‌دهیم. تلاش می‌کنیم دو بازی دوستانه داشته باشیم تا آماده نیم فصل دوم شویم. 

وی در مورد وضعیت کادرفنی فولاد گفت: کادرفنی ما کامل شده است.

قطبی در مورد فصل نقل و انتقالت، یادآور شد: لیستم را به باشگاه داده‌ام و مسئولان تلاش می‌کنند تا این نفرات را جذب کند.