هیچ صحبتی در مورد جانشین کی روش نداشته ایم

محمود شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان بعد از شکست سنگین تیمش مقابل تیم  فوتبال استقلال تهران گفت: امروز رقابت بین تیم‌های دارا و ندار از نظر مالی بود. تیم استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است و به آن‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازیکنان ما باید با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند، اما در این کار ناموفق بودند.

او در مورد تیم پیکان گفت: با توجه به بازی‌هایی که تیم پیکان انجام می‌دهد من فکر می‌کنم باید یک بازنگری در استراتزی تیم داری مان داشته باشیم و چیز جدیدی را طراحی کنیم اینگونه فوتبال بازی کردن به درد نمی‌خورد. باید مشخص شود ما می‌خواهیم در فوتبال حرفه‌ای سرمایه گذاری انجام دهیم یا خیر، باید مشخص شود چقدر می‌خواهیم هزینه کنیم و هدف صرفا حضور در مسابقات نباشد. باید تیمی بسازیم که در شان پیکان باشد.

شیعی در مورد بازی گفت: بازی اول بود و نمی‌توان اینقدر زود قضاوت کرد. با تیم سختی بازی داشتیم و این تیم توانسته خود را آماده مسابقات کند. به آن‌ها تبریک می‌گوییم و فکر می‌کنم می‌توانند یکی از شانس‌های قهرمانی باشند.

او در مورد بودجه‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد گفت: تزریق شدن پول یک بحث است، اما هزینه‌های کلان بحث دیگری است.

با تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در مورد مجمع و جانشین کی روش صحبت می کنیم 

شیعی در مورد تشکیلی جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: زمان زیادی است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه نداده است و با تشکیل این جلسه در مورد مجمع و جانشین کی روش صحبت خواهیم کرد. در اولین جلسه هیئت رئیسه قرار شده است که تعیین تکلیف شود چه زمانی مجمع برگزار خواهد شد و بایدی در مورد زمان دقیق برگزاری آن وجود ندارد. اما بهتر است تا قبل از پایان سال انجام شود.

او در مورد اینکه آیا راجب سرمربی آینده تیم ملی تصمیمی گرفته شده است یا خیر گفت: هنوز هیچ صحبتی در مورد مربی بعدی تیم ملی صورت نگرفته است و خود تاج معتقد است دیر نخواهد شد.

شیعی در پاسخ به یان سوال که در کشور‌های دیگرم هم برای انتخاب سرمربی از مردم نظر سنجی می‌کنند یا خیر گفت: بعید می‌دانم باید بحث‌های فنی انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا زیدان یا مورینیو به ایران می‌آیند گفت: این صحبت‌ها باید در کمیته تخصصی انجام شود.

بازیکنان تیم ملی پاداش بازی های دوستانه شان را گرفته اند 

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال توان مالی آوردن یک مربی بزرگ را دارد گفت: مگر سابقه آوردن کی روش را نداشته است؟ فکر کنم در این مورد تاج بهتر بتواند پاسخگو باشد.

او در مورد پاداش‌های بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بازی‌های دوستانه شان را گرفته اند و پاداش بازی‌های رسمی هم خواهند گرفت. دیر یا زود دارد، اما سوخت سوز نه.

شیعی در مورد کمک‌هایی که وزارت ورزش به تیم ملی فوتبال کرده است گفت: اطلاع دقیق ندارم، اما فکر می‌کنم در آخرین مرحله ۱۰ میلیارد تومان به شکل پاداش به تیم ملی داده شده است.