چرا برانکو به جای ماهینی و انصاری بازیکن نگرفت؟

تیم فوتبالپرسپولیس قرار است در هفته نوزدهم لیگ برتر امروز در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر برود. یکی از مشکلاتی که همین ابتدای نیم‌فصل دوم گریبان تیم برانکو را گرفته کمبود مدافع در این تیم است و پرسپولیس برای بازی امروز شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی و شایان مصلح را در اختیار ندارد.

برانکو بعد از پایان محرومیت تیمش از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی ۷ بازیکن جدید خریداری کرد. البته از بین این بازیکنان فقط محمد نادری در پست دفاع وسط می‌تواند بازی کند. این در حالی است که برانکو حتی پیش از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی می‌دانست تا اواخر فصل نمی‌تواند از حسین ماهینی و محمد انصاری به دلیل مصدومیت استفاده کند. با این شرایط این سوال به وجود می‌آید که چرا برانکو در نقل‌وانتقالات جایگزینانی برای ماهینی و انصاری جذب نکرد تا تیمش امروز با این مشکل مواجه نشود؟

همین غفلت برانکو حالا باعث شده تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر حالا با مشکل کمبود مدافع وسط روبرو شود و به اجبار از هافبک‌های خود به عنوان مدافع استفاده کند. موضوعی که می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود چراکه بازیکنی مثل کامیابی‌نیا توانایی حسینی و خلیل‌زاده را در دفاع وسط ندارد و باید در پست غیرتخصصی بازی کند.

از طرفی تیم برانکو در حال حاضر تنها مهدی شیری را به عنوان دفاع راست در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن در یک بازی نباشد، باز هم پرسپولیس برای انتخاب جایگزین وی با مشکل دیگری برخورد می‌کند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید تا زمانی که لشکر غایبان پرسپولیس به میادین برمی‌گردند برانکو چه تدابیری برای ضربه نخوردن تیمش در نظر می‌گیرد و آیا از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید یا خیر.