منصوریان به وعده‌اش عمل نکرد

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در شرایط در ورزشگاه آزادی با تک گل فرشید اسماعیلی به سود آبی‌پوشان در جریان است که سرمربی فصل گذشته تیم استقلال و کنونی ذوب‌آهن به وعده خود عمل نکرد.

* منصوریان که بعد از دیدار فصل گذشته مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری از سمت خود کناره‌گیری کرد، در آن کنفرانس طولانی‌مدت خطاب به خبرنگاران گفت (از این پس به هر تیمی بروم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نمی‌نشینم چون به این هواداران بدهکار هستم من فقط دو بار با نفت تهران مقابل استقلال روی نیمکت نشستم که خیلی اذیت شدم ولی از این پس با تیم‌هایم مقابل استقلال روی نیمکت قرار نمی‌گیرم حتی اگر مجبور به فسخ قرارداد شوم) با این شرایط سرمربی سابق استقلال و کنونی ذوب‌آهن به وعده خود عمل نکرد اگرچه وی امروز روی نیمکت نشسته و از جای خود بلند نشده وتنها محمد خرمگاه کنار زمین ایستاده است.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال به سمت علیرضا منصوریان رفتند وی آنها را در آغوش گرفت. در این لحظه هواداران تیم استقلال بلند فریاد زدند سید تو هم بیا که البته رحمتی این کار را انجام نداد و تنها بازیکنی بود که به سمت منصوریان نرفت.

هنگامی که فرهاد مجیدی به سمت علیرضا منصوریان رفت و با وی برخورد گرمی داشت سرمربی تیم ذوب‌آهن دستان وی را به سمت سکوها نشانه برد و از هواداران خواست او را تشویق کنند. نکته جالب توجه این جا بود که امیر قلعه‌نویی چند سال پیش همین حرکت را در قبال منصوریان انجام داد و در دیدار استقلال و نفت تهران دستان هافبک سابق و شماره 10 آبی‌پوشان را بالا برد و از تماشاگران خواست او را تشویق کنند.

* وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در زمان حضورش در زمین با منصوریان خوش وبش کرد و سپس شال آبی‌اش را به تماشاگران نشان داد. هواداران استقلال هم منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

* تماشاگران تیم استقلال در اوایل مسابقه علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند.

* سهراب بختیاری‌زاده بازیکن سابق آبی‌پوشان امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر دیدار دو تیم است