فتحی: ثابت می‌کنیم به منشا حمله شده است

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال  در مورد حواشی اخیر و رای صادره کمیته اخلاق در مورد گادوین منشا گفت: منشا بازیکن بسیار آرامی است و او در تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان هم حضور داشته و هیچگاه رفتار بدی از او سر نزده است و در اتفاق فوق هم به منشا توهین شده و مو‌های او را کنده‌اند. طبیعی است که منشا هم به عنوان یک انسان در قبال این اقدام واکنش نشان بدهد.

او افزود: ما بعد از بازگشت تیم از قطر به کمیته اخلاق می‌رویم و اگر لازم باشد اسناد را به کمیته اخلاق تحویل می‌دهیم و امیدواریم که مشکل این بازیکن توسط کمیته اخلاق حل شود. ضمن اینکه در حکم صادره صحبتی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیست و منشا می‌تواند در بازی با الدحیل قطر تیم استقلال را همراهی کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مشکل خروجی مهدی رحمتی گفت: این یک سو تفاهم بود چرا که مهدی فکر می‌کرد گذرنامه اش در اختیار باشگاه است در حالی که او باید خودش به اداره گذرنامه مراجعه می‌کرد و گذرنامه اش را توسط افسر شیفت تحویل می‌گرفت و امروز این اتفاق افتاد. رحمتی امشب به تیم اضافه می‌شود و مشکلی برای سفر ندارد.

او در مورد درگیری خطیر و علیرضا حقیقی گفت: این شکایت ۲ جنبه دارد یکی شخصی است که مربوط به خود خطیر می‌شود که بینی اش توسط علیرضا حقیقی شکسته است و جنبه دوم مربوط به باشگاه می‌شود و خطیر در حال ماموریت این اتفاق برایش افتاده و ما به طور حتم این موضوع را برای احقاق حق معاون باشگاه استقلال پیگیری خواهیم کرد.

فتحی درباره تخلف فرهاد مجیدی و احتمال احضار او به کمیته اخلاق گفت: هنوز در این زمینه ابلاغی به دست ما نرسیده است و در صورتی که ابلاغ برسد فرهاد مجیدی مربی تیم ما است و قطعا پیگیر پروند او خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد دیدار استقلال و الدحیل قطر در اولین بازی از سری جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار سختی داریم و این بازی جدای از بحث قرمز و آبی یک دیدار ملی محسوب می‌شود. ما امیدواریم این دیدار ملی به سود استقلال به پایان برسد و تیم ما در این بازی نتیجه قابل قبولی بگیرد.