آسمان غبارآلود اهواز برای آبی ها+ عکس

استقلال خوزستان با وجود بازی های نسبتا خوب اما در نیم فصل دوم هم در نتیجه گیری بد عمل کرد و با شکست در بازی خانگی برابر پیکان حالا بیش از قبل سایه سنگین سقوط را حس می کند. استقلال خوزستان در روزی که می توانست با یک برد به سپیدرود بحران زده رسیده و از آن سبقت بگیرد بازی را یک برصفر به پیکان باخت.

 

استقلال خوزستان 9 هفته دیگر برای فرار از سقوط و رسیدن به  حداقل رتبه چهاردهم زمان دارد اما شرایط این تیم به گونه ای است که مسیر این فرار بزرگ را بسیار دشوار کرده است. آن ها بعد از برد باارزش هفته گذشته برابر سپیدورد امیدوار بودند که با یک پیروزی دیگر بعد از مدت ها از رتبه شانزدهم به پانزدهم برسند. اتفاقی که با وجود کسر شش امتیاز از این تیم و بحران مالی و مدیریتی که در آن وجود دارد می توانست شرایط را کاملا عوض و قهرمان دوره پانزدهم را به لیگ برگرداند. با این وجود فعلا هوای فوتبال اهواز برای آبی های این شهر غبارآلود است.

 

 

اینکه آیا باید از هم اکنون با استقلال خوزستان خداحافظی کرد یا نه؟! بستگی به شرایط این تیم دارد. آیا آن ها می توانند در دو هفته آینده برابر ذوب آهن و تراکتورسازی امتیاز بگیرند؟ اتفاقی که سخت است اما آبی های اهواز با دست پیدا کردن به امتیازات این دو بازی می توانند به لیگ برتر برگردند.