چه کسی بهتر از من برای سپیدرود؟

بعد از جدایی علی کریمی از باشگاه سپیدرود رشت نادر دست نشان بعد از 20 هفته غیبت و اتفاقات مربوط به اول فصل سرانجام بر روی نیمکت مربیگری سرخ‌های گیلانی نشست تا بازی با صنعت نفت آبادان اولین تجربه این مربی لقب بگیرد. جدالی که در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. دست نشان در گفت و گو با ما وضعیت سپیدرود در این مسابقه را بسیار خوب دانست و گفت: بازی اول من بود و با توجه به اینکه کمترین مدت را برای برگزاری تمرینات و شناخت نفرات داشتم اما بازیکنانم فوق العاده بودند و اصولی که لازم بود را دقیق رعایت کردند. نفت آبادان در نیمه اول روی یک ارسال و شوتی که به همراه داشت می‌توانست به گل برسد که ملکی به خوبی آن را دفع کرد و مانع شد. در نیمه دوم هم فقط ارسال داشتند که بازیکنانم عالی عمل کرده و در دفاع حرفه‌ای بودند و جز یک مورد که هوش لازم برای پوشش بازیکنان حریف را نداشتند و در نهایت گل به ثمر رسید، شرایط خوبی داشته و با جان و دل بازی کردند. البته که استرس نباختن در بازی خارج از خانه روی بازیکنان اثر گذاشت و باعث شد بدنشان تحلیل برود. 
دست نشان در کنفرانس مطبوعاتی انتهای بازی اعلام کرد که وضعیت بدنی بازیکنانش مقابل نفت ایده‌آل نبوده است. وی در خصوص این گفته خود و اضافه کردن یک مربی بدنساز به کادرش نیز گفت: من در خصوص بدنسازی بازیکنان حرفی نزدم. اما چون از یک شهر شمالی به جنوب رفتیم خود به خود بدن بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گرفت. فکر می‌کنم سپیدرود اول فصل بدنسازی مناسبی نداشته است و بچه‌ها یک مقدار بعد از استعفای کریمی تحت تاثیر یک سردرگمی بدون برنامه تمرین کردند. به همین دلیل برابر استقلال خوزستان قرار گرفتند و متاسفانه سه امتیاز بسیار حساسی که می‌توانست به ماندن ما کمک کند را از دست دادند.
سرمربی جدید سپیدرود کار در این باشگاه را ریسک بسیار بزرگی دانست و گفت: ریسک بسیار بزرگی که به سپیدرود آمدم. متاسفانه فوتبال ما سر یک سری مسائل است که فرصت مناسب به من نمی‌دهد. سال 85 همراه با مس کرمان بهترین نتیجه را می‌گرفتم اما دیدید چه اتفاقی افتاد. با پگاه رشت بهترین نتایج را گرفتم اما ترجیح دادند که دیگر نباشم. هم‌چنین با نفت آبادان کمترین امکانات و بیشترین بازیکنان لیگ یکی را داشتم اما نتایجی که گرفتم به گونه‌ای بود که هواداران آبادانی من را مورد لطف دوباره قرار دادند و دیدید که چگونه من را تشویق کردند. در حال حاضر هم سپیدرود به کمک داشت و چه کسی بهتر از من که بچه شمال است و سابقه کار در رشت را دارد. به همین دلیل این ریسک را به جان خریدم اما مسئولان شهری و هواداران هم باید حمایت کنند تا دست در دست هم سپیدرود را در لیگ برتر نگه داریم. 
دست نشان شانس ماندن سپیدرود در لیگ برتر را بالا دانست و گفت: قول ماندن نمی‌دهم چون فوتبال اصلا قول نیست و نمی‌خواهم دروغ بگویم. اما اگر فکر نمی‌کردم که تیم باقی بماند به اینجا نمی‌‎آمدم و من و کادر فنی به همراه بازیکنان تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر باقی بماند و مطمئن باشید با توجه به پتانسیلی که وجود دارد این اتفاق رخ می‌دهد. 
وی از شکست پرسپولیس سخن به میان آورد و در رابطه با این دیدار سخت گفت: مطمئن باشید ما در خانه همیشه برای برد به میدان می‌رویم. اما برای این دیدار تضمینی وجود ندارد اما هواداران هم باید کمک کنند تا بتوانیم بزرگترین تیم ایران را با کادر فنی مجرب و بازیکنان بسیار خوبی که دارد شکست دهیم. مساوی هم به درد ما نمی‌خورد چون دیگر فرصت اشتباه نداریم و به طور قطع برای برد پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.