پیامی که رونالدو به یوونتوسی ها داد

تیم فوتبال یوونتوس در حالی خود را آماده بازی سه‌شنبه شب در تورین مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر در واندا متروپولیتانو تن به شکست داد.

کریستیانو رونالدو در آستانه بازی برگشت دو تیم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یوونتوس تی‌وی» گفت: به عقیده من این تیم فصل شگفت‌انگیزی داشته است. ما با 16 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدولرده‌بندی سری A ایتالیا هستیم و از کاری که در لیگ می‌کنیم، راضی هستیم. ما در تقابل با میلان فاتح سوپرجام ایتالیا شدیم و اکنون هدف‌مان فتح لیگ و البته لیگ قهرمانان اروپاست.

رونالدو در حالی این اظهارات را انجام داد که ناپولی شب گذشته (یکشنبه) با تساوی یک - یک خارج از خانه مقابل ساسولو در هفته بیست‌وهفتم سری A ایتالیا، اختلافش با یوونتوس صدرنشین را به 18 امتیاز افزایش داد.

فوق‌ستاره کهکشانی‌ها تصریح کرد: به نظرم تیم در وضعیت خوبی است و ما به خودمان اطمینان و باور داریم. ما باید در یک شب خاص کار خودمان را انجام دهیم. می‌خواهم بگویم که هواداران یووه سه‌شنبه شب مثبت فکر کنند و باور داشته باشند. نتیجه گرفتن ما شدنی است اما نیاز به کمک هواداران‌مان داریم تا ورزشگاه را زیبا کنند، همه با یکدیگر.

کریستیانوی 34 ساله در پایان خاطرنشان کرد: ما نیاز به کمک هواداران‌مان داریم تا در زمین به وظیفه‌‌مان عمل کنیم. سعی کنیم دروازه اتلتیکو را باز کنیم و بازی را با پیروزی به پایان ببریم. ما نیاز به حمایت هواداران‌مان داریم. آماده بازگشت - در بازی با اتلتیکو - شوید.