واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به عملکرد داور بازی با السد

حمید درخشان در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا که با شکست شاگردان برانکو به پایان رسید، اظهار داشت: پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی هم به دست آورد، ولی نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند. خصوصا علی علیپور که موقعیت آخر بازی را خراب کرد.

وی افزود: به هر حال فوتبال همیشه همین بوده و ممکن است شما در یک بازی خوب باشید، ولی نتیجه دلخواه را نگیرید. این اتفاق این بار برای شاگردان برانکو رخ داد. فکر می‌کنم حق پرسپولیس در این بازی شکست نبود و نهایتا باید بازی مساوی می‌شد. هرچند که من معتقدم تیم برانکو باید برنده بازی را تمام می‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد داوری در این بازی تصریح کرد: به نظرم گلی که السد زد آفساید بود، ولی ما نمی‌توانیم قضاوت کنیم و باید این را به کارشناسان داوری بسپاریم. البته این در حالی است که داور چند بار هم به نفع پرسپولیس سوت زد.

درخشان درباره اینکه با این نتیجه کار پرسپولیس برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا سخت شده است، خاطرنشان کرد: کار سخت شده، ولی هنوز چیزی مشخص نیست. پرسپولیس شروع خوبی نداشت و در ادامه هم مقابل السد نتیجه خوبی نگرفت، ولی اگر می‌خواهیم از کورس عقب نمانیم باید الاهلی را شکست دهیم تا با این ۳ امتیاز اوضاع پرسپولیس را بهتر کنیم.