طارق همام: نفرین مصدومیت یقه ام را ول نمی‌کند

این هافبک جنگنده و تکنیکی که یکی از بهترین های استقلال در فصل جاری بوده است بعد از دومین مصدومیت در مدت کوتاه سه ماهه به خبرنگاران عراقی گفت : طالع نحس و بداقبالی یقه ام را رها نمی کند.در جام ملتها در بازی قطر مصدوم شدم و اینجا در بازی سوریه مصدومیتم باعث شد دیدار مقابل اردن (فینال جام صلح ودوستی) را از دست بدهم و در دربی هم نیستم . این مثل یک نفرین است.


همام در پاسخ به این سئوال که آیا دلیل خاصی دارد که زود به زود مصدوم می شود هم گفت : البته مصدومیت یک اتفاق عادی است و برای همه بازیکن ها اتفاق می افتد و طبیعی هم هست و با علم به این نیاز است که همیشه روی فرم باشید و تمرین انفرادی کنید و خواب و تغذیه تان هم مناسب باشد که این مسئله روی مصدومیت خیلی تاثیر گذار است .


به نوشته رسانه های عراقی مصدومیت طارق به دلیل پارگی عضله پشت ران است و با نظر پزشک او باید حداقل 10 روز استراحت کند. همام تیم ملی را با اجازه پزشک ترک کرده و به ایران می آید:باشگاه استقلال از من خواسته که دوره نقاهتم را زیرنظر پزشک تیم انجام بدهم و من همین کار را می کنم تا دوره غیبتم بیشتر نشود.


او در پایان درباره انجام مجدد بازی های عراق مقابل هواداران گفت :مدت زیادی را از دست داده بودیم و حسرتش را می خوردیم که چرا در ورزشگاه های خودمان با حریفان بازی نمی کنیم.اتفاقی که باعث شد که در جام جهانی هم نباشیم. اما حالا با اجازه فیفا و ای اف سی شانس ما برای صعود به میدان های بین المللی خیلی هم بیشتر است و ما به ورزشگاه های بزرگ و حضور هوادارانمان بسیار امیدواریم تا در جام جهانی 2022 حاضر باشیم.