جلالی: شرایط خوبی برای بازی با سپاهان داریم

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی نساجی و سپاهان، با بیان اینکه طی هفته گذشته بسیار منظم‌تر از قبل تمرین کردیم و حتی شرایط روحی تیم نیز بهتر است، اظهار کرد: مصدومی نداریم، مصدومان ما رسیدند اما برخی از آنها ناآماده هستند، یک محروم هم داریم، بازی با سپاهان جزو بازی‌های سنگین ما در این فصل هست، تیمی است که جزو مدعیان قهرمانی بوده اما ما از نظر تمرینی و همین‌طور ذهنیت بازی، شرایط خوبی داریم، امیدوارم که فردا بتوانیم با یک بازی خیلی خوب، هم این بچه‌ها واقعاً یک روحیه بهتری به‌دست بیاورند، هم هواداران؛ با همه وجود تلاش‌مان این است که دل این مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص اینکه شما از دو هفته گذشته از مشکلات عدیده تیم صحبت کردید، با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان ۵۰ تا ۶۰ درصد قراردادشان را دریافت کردند و برخی از بازیکنان ۱۰۰ درصد قراردادشان تسویه شده و شما نیز از ۳۳۰ میلیون تومان قراردادتان، ۲۲۰ میلیون تومان را گرفتید، گفتید زمین تمرین ندارید درصورتی که زمین کارگران را خودتان گفتید که ببرند زیر کشت، با توجه به اینکه مدیر مجموعه کارگران به شما گفت تا ۱۰ روز نمی‌توانید از زمین استفاده کنید اما شما روز چهارم تیم را به کارگران بردید و گفتید نمی‌گذارند ما تمرین کنیم، گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم، زمین تمرین را من گفته بودم که ببریم زیر کشت و من خودم تیم را دوباره به آنجا بردم؟ مگر من آدم خُلی هستم؟ کدام مربی این کار را می‌کند؟ آقای سیف‌الله‌پور مدیر کارگران با من صحبت کرد که من ۵ روز وقت نیاز دارم، قبل از بازی با استقلال، من هم گفتم ما شنبه با استقلال بازی داریم، جمعه تمرین نمی‌کنیم، پنج‌شنبه هم من تیم را به پشت زمین می‌برم، شما از پنج‌شنبه زمین را ببر زیر کشت اما زمین کارگران از سه‌شنبه رفت زیر کشت. گفتم من بعد از بازی با استقلال زمین را می‌خواهم، گفت مشکلی نیست، زمین را در اختیارتان می‌گذاریم؛ دوم فروردین به ما گفتند زمین نمی‌دهند که ما آمدیم زمین ۲ آزادی که یک تیم دیگر در آنجا تمرین می‌کرد، مجبور شدیم برویم زمین ۳ که آن زمین اصلاً به درد تمرین نمی‌خورد.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که آیا شما در گروه واتساپی باشگاه مگر اطلاعیه را ندیدید که باز هم به زمین کارگران رفتید و نتوانستید تمرین کنید؟ بیان کرد: خیر، حتی مصاحبه مرا در کانال رسمی باشگاه قرار نمی‌دهند، من مصاحبه کردم اما مصاحبه مرا پخش نمی‌کنند، اصلاً کانال در اختیار ما نیست، در اختیار من نیست، حالا در اختیار چه کسی است، نمی‌دانم. همان روزی که تمرین ما مختل شد، همان روز من مصاحبه کردم اما مصاحبه مرا در کانال قرار ندادند، مشکل هست اما من مشکلات را ریز نمی‌کنم، چون اگر ریز کنیم اصلاً خوب نیست ولی اگر بخواهید برای شما بگویم، دوربین‌ها را خاموش کنید تا مسائل را عنوان کنم.

جلالی ادامه داد: آن روزی که من قرار شد به نساجی بیایم آقای صنیعی‎فر امارات بود که خواهش کرد شما برو و تمرین را شروع کن، آن روزی هم که قرار شد قرارداد ببندم آقای امیری آمده بود و آقای کاظمی، آقای امیری گفت شما اینجا آمدید ولی من هم اینجا هیچ‌کاره‌ام، گفتم پس چرا مرا آوردید اینجا، شروع کار من این‌طوری بود که من می‌خواستم بروم اما گفتند ما اعلام کردیم و قرار شد از امروز تمرین شروع شود، آقای کاظمی و کوچک‌زاده اصرار می‌کردند، گفتم اینجا که کسی نیست، من چه‌طوری کارم را شروع کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار که شما یک قرارداد ۳۳۰ میلیون تومانی ثبت‌شده دارید و ۲۰۰ میلیون هم خارج از قرارداد، افزود: من قراردادم قرار بود ۵۰۰ میلیون تومان باشد، خود آقای صنیعی‌فر بنا به دلایلی این پیشنهاد را داد، آقای صنیعی‎فر اصرار کرد که شما قرارداد را ۳۳۰ میلیون تومان بنویس، من اختلافش را می‌دهم، قرار بود همان روز بدهد اما همان اختلافش را هم حدود یک‌ماه نیم طول کشید تا بپردازد، طبق آن ۳۳۰ میلیون تومان من در اسفند باید قسط اولش را می‌گرفتم اما هنوز نگرفتم، شما اگر یک اطلاعاتی را می‌گیرید، واقعیت را بگیرید، من از اول هم که آمدم اینجا یک نفر در مورد مشکلات سؤال کرد که گفتم اینجا تیم پرمشکلی است، به همکارانم هم گفتم بچه‌ها اگر این مشکلات وارد تیم شود، جمع کردن آن سخت است و الان این‌طور شده است.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که مگر شما می‎خواهید تیم را قهرمان کنید که تا این اندازه از مشکلات حرف می‌زنید؟ عنوان کرد: من کارم مربی‌گری هست یا اینکه باید هر روز بایستم و ۲ ساعت جواب بازیکنان را بدهم؟ من به چه کاری برسم؟ بعد از بازی استقلال بازیکنان به من گفتند شما چرا مشکلات باشگاه را عنوان نمی‌کنید؟ شما می‌گویید بازیکنان ۵۰ تا ۶۰ درصد پول گرفته‎اند اما اصلاً اینطوری نیست. بازیکنی داریم که ۱۰ درصد پول گرفته، بازیکنی داریم ۳۰ درصد گرفته و بیشترین هم ۵۰ درصد پول گرفتند، ۷ تا بازی بیشتر نمانده، بازیکن می‌گوید شب عید قرار بود پول بدهند، شما خودتان را بگذارید جای بازیکن.

جلالی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که باشگاه می‌گوید به جز یک بازیکن هیچ‌کس نیست که زیر ۵۰ درصد پول گرفته باشد، افزود: شما بیا جلوی بازیکن بنشین، من وقتی نماینده باشگاه باشم، می‌گویم همه گرفتند و همه چیز هم عالی است، شما بیا جلوی بازیکن بنشین، بازیکن وقتی در قراردادش چیزی هست، آن بازیکن می‌گوید این حق من است.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص اینکه اظهار مشکلات توسط شما ادامه پیدا کرده و به جایی رسید که شما زیر پست‌های مختلف در اینستاگرام کامنت می‌گذارید، شما به‌عنوان سرمربی تیم با این کارها باعث بیشتر شدن مشکلات می‌شوید، بیان کرد: من الان ۳ ماه است که دارم اینجا کار می‌کنم، بیان مشکلات توسط من حدود ۱۵ روز است که اتفاق افتاده، ما ۲ ماه و نیم داشتیم کار خودمان را انجام می‌دادیم، در این فاصله ۲ ماه و نیم من ۴ تا جلسه داشتم، بازیکن را از خوابگاه ساکش را دادند دستش و انداختنش بیرون، من چطوری با این بازیکن تمرین کنم؟ آنالیز بازی را می‌خواهم، می‌گویم فیلمش را بیاورید، می‌گویند آن کسی که فیلم می‌آورده، طلبکار است از باشگاه و دیگر فیلم نمی‌آورد، اتوشویی آمده و گفته لباس‌های‌تان را نمی‌دهیم، نگذارید من همه چیز را بگویم، هزار تا مشکل داریم، اگر بخواهید در لیگ برتر بمانید، باید یک سازمان بهتری داشته باشید، من یک مربی‌ام، ۷ تا بازی دیگر اینجا هستم و بعدش می‌روم جای دیگر یا اصلاً می‌روم خانه‌ام، با این گردش کاری که شما دارید اینجا، این تیم آینده‌اش خطرناک است، شما فصل بعد اگر بروید دنبال بازیکن، بازیکنی به‌راحتی حاضر نیست به نساجی بیاید، بازیکن‌ها با هم صحبت می‌کنند، شما برای فصل بعد همین تیم را هم شما مشکل دارید که حفظ کنید.

جلالی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص اینکه وقتی خبر استعفای شما از صبح بعد از بازی با سایپا در رسانه‌های مختلف منتشر شد، شما از صبح تا انتهای شب در دسترس نبودید که این خبر را تأیید یا تکذیب کنید، این خبر هم از سوی دستیار شما به یک خبرنگار داده شد، خیلی‌ها عقیده دارند این اقدام شما برای تحت فشار قرار دادن باشگاه برای دریافت چک‌های‌تان بوده، وقتی دیدید باشگاه واکنشی نشان نمی‌دهد، آخر شب این خبر را تکذیب کردید، گفت: من آن روز کلاً تلفنم خاموش بوده، چون که سر تمرین هم نرفتم، من بعد از بازی سایپا خیلی ناراحت بودم، من دانسته نیامدم سر تمرین، چون دیدم بازیکنان به من می‌گویند اگر طبق همین روال بگذرد، ما چه کاره‎ایم؟ من هم به بازیکنان گفتم که اینجا وضع همین است، هر کسی دوست دارد بماند و هر کسی دوست ندارد برود، وقتی من اینطوری حرف می‌زنم، کسی نمی‌رود، می‌مانند اما عملاً سر تمرین می‌بینم که تیم مُرده است، تمرین نیامدم اما صحبت کردم با آقایان حدادیان و صنیعی‌فر و با آقای استاندار، استاندار به من زنگ زد، گفت آقای جلالی من درگیر سیل بودم، شما حوصله کنید، گفتم چشم، حالا من می‌خواستم چک خودم را بگیرم؟ این‌ها کسانی هستند یا اصلاً تیم را دوست ندارند یا حاشیه و بهم ریختن را دوست دارند.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص اینکه فعالیت شما و همکاران‌تان در فضای مجازی آتش این اختلافات را بیشتر نمی‌کند؟ بیان کرد: ما سعی داریم هواداران را آرام کنیم، شایعه را یکسری‌ها اضافه می‌کنند و ما می‌گوییم این چیزها نیست، خود کانال باشگاه هم مصاحبه مرا نمی‌گذارد.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان از سری رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۱۶ فروردین‌ماه ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.