خودزنی پرسپولیسی های سابق در جنوب

رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری می شود تا پرونده این رقابت ها بسته شود و نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانشان بروند. 

فولاد -  پدیده / ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان (16 ) 

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پدیده مشهد نخستین بازی امروز را برگزار می کنند و این بازی از همیت زیادی برخوردار است. فولادی ها از حضور سرمربی نام آشنایی به نام افشین قطبی روی نیمکتشان سود می برند که با وجود آن که در میانه فصل به این تیم اضافه شده است توانسته نتایج خوبی با این تیم بگیرد و با 29 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد. شاگردان قطبی تاکنون توانسته مقابل مدعیان لیگ هجدهم نتایج خوبی بگیرند و پس از پیروزی مقابل  تراکتورسازی و پرسپولیس  مقابل سپاهان به تساوی برسندتنها شکست آن ها مقابل مدعیان به بازی مقابل استقلال تهران باز می گردد که در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه 3- 1 شکست خوردند. 

تیم فوتبال پدیده در طرف مقابل یکی از مدعیان جام امسال است  که با 42 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و اختلافش با صدر جدول 6 امتیاز است. نتایج چشمگیر مدعیان در این فصل باعث شده تا اختلاف میان تیم پنجم و ششم 13 امتیاز باشد. پدیده های ها که در چند وقت گذشته نتایج خوبی گرفته اند امیدوارند با کسب 3 امتیاز این بازی حضورشان در جمع مدعیان تثبیت کنند.

تراکتورسازی - صنعت نفت آبادان / ورزشگاه یادگار امام تبریز ( 17) 

تیم فوتبال تراکتورسازی که این روز ها با ستارگانش از مدعیان لیگ هجدهم محسوب می شود در خانه میزبان صنعت نفت آبادان است. دو تیم امسال یک بازی حساس و جذاب در مرحله حذفی جام حذفی داشتند که با برتری آبادانی ها همراه شد و به همین دلیل این بازی از جذابیت بالایی برخوردار است. 

تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل مدعیانی چون سپاهان و استقلال تهران حالا تنها 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و با توجه به برنامه های پیش رو و همچنین غیبت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کار آسان تری نسبت به دیگر رقبا دارند. آن ها در صورت برد مقابل صنعت نفت می توانند جایگاه خود را در صورت توقف سپاهان تثبیت کنند. 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در طرف مقابل وضعیت متفاوتی دارد آن ها هم اکنون با 21 امتیاز تیم سیزدهم جدول رده بندی هستند و برای فرار از منطقه خطر نیازمند آنند تا در این بازی امتیاز بگیرند.

پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان / ورزشگاه تختی جم ( 17:45 ) 

تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان در یک دیدار انتهای جدولی به مصاف یکدیگر می روند. پارسی ها با 25 امتیاز  در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و وضعیت خوبی دارند آن ها در صورت برد در این بازی خانگی می توانند صعود در جدول را تجربه کنند. 

تیم فوتبال استقلال خوززستان در طرف مقابل اما وضعیت بسیار متفاوتی دارد،  آن ها قعر نشین لیگ برتر هستند و در این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد و اصلی ترین نامزد سقوط به لیگ آزادگان هستد. آن ها برای فرار از این منتطقه و حفظ آخرین امید هایشان برای بقا در لیگ برتر نیازمند آنند تا در این بازی 3 امتیاز را بگیرند در غیر این صورت وضعیت آن ها بسیار بحرانی می شود.

 نساجی مازندران - سپاهان اصفهان / ورزشگاه شهید وطنی ( 17:45 ) 

دیگر دیدار مهم امروز بازی تیم های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان است.  شاگردان مجید جلالی در چند دیدار گذشته نتایج نسبتا خوبی گرفته اند ولی برای آن که بتوانند فاصله شان با انتهای جدول را بیشتر کنند نیازمند آنند تا در این بازی امتیازبگیرند . نساجی این روز ها با 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و اختلافش با تیم رتبه سیزدهم تنها 3 امتیاز است. 

تیم فوتبال سپاهان در طرف مقابل اما وضعیت متفاوتی دارد. شاگردان امیر قلعه نویی برای آن که بتوانند رقابت نزدیکشان را با حریفان حفظ کنند باید در این بازی به برتری برسند . آن ها با 46 امتیاز تیم سوم هستند و در این بازی قطعا برای 3 امکتیاز به میدان می آیند.