متفاوت ترین هفته رئال مادرید

رئال روز گدشته در دیداری که دو نیمه متفاوت داشت، توانست 2-1 بر ایبار پیروز شده و باخت به والنسیا را فراموش کند. پس از بازی، زین الدین زیدان به بازیکنانش سه روز استراحت داد و تمرینات از چهارشنبه از سر گرفته خواهد شد.

بازی بعدی رئال، دوشنبه آینده در زمین لگانس است. در 9 سال اخیر سابقه نداشت که در چنین مقطعی بین دو بازی رئال هشت روز فاصله باشد؛ چرا که کهکشانی ها همواره در این روزها در نبرد برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودند.

در واقع این غیرعادی ترین هفته رئال از سال 2010 است؛ تیمی که به بازی هر سه روز یک بار عادت داشت. در سال 2010 رئال با هدایت پیگرینی، پس از حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست لیون و نیز حذف از کوپا دل ری به دست آلکرکن، در چنین روزهایی تنها برای قهرمانی در لالیگا امید داشت و هر هفته یک بازی برگزار می کرد.

فصل جاری اوضاع بدتر نیز شده است چرا که رئال در لالیگا هم شانسی برای قهرمانی ندارد. پس از اینکه بین 24 فوریه تا 10 مارچ، رئال 5 بازی جهنمی برابر لوانته، بارسلونا(دو بار)، آژاکس و وایادولید انجام داد و پرونده اش در لیگ قهرمانان و لالیگا بسته شد، حالا رئالی ها یک تقویم راحت و بی دردسر را تا پایان فصل پیش رو دارند. هفت بازی باقیمانده تا این فصل فاجعه بار تمام شود و رئال فصلی جدید با انگیزه هایی جدید را استارت بزند.