شاگردان برانکو محکوم به برد هستند

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی از شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است و متأسفانه شاگردان برانکو بازی‌هایی را که در لیگ برتر انجام می‌دهند در آسیا به نمایش نمی‌گذارند و به نوعی تا الان کم فروغ نشان داده‌اند. در دو بازی گذشته پرسپولیس تنها یک امتیاز کسب کرده که نمی‌تواند جالب توجه باشد.

وی افزود: ای کاش تدابیری در نظر گرفته می‌شد تا بازی به جای امارات در حضور تماشاگران خودمان انجام شود که این اتفاق رخ نداد. البته در آنجا هم مطمئنم ایرانی‌ها می‌آیند و تیم را تنها نمی‌گذارند. امیدوارم همان طور که بازیکنان در لیگ منسجم بازی می‌کنند در آسیا هم به این روند دست یابند. بازیکنانی که تازه به تیم اضافه شده‌اند سخت تلاش می‌کنند تا به تیم کمک کنند.

فنونی‌زاده در ادامه صحبت‌هایش گفت: این بازی سرنوشت‌سازی برای تیم پرسپولیس است چرا که پیش از آغاز مسابقات هم مشخص بود که تیم‌های گروه پرسپولیس قوی هستند و به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. با توجه به اینکه شاگردان برانکو تا الان یک امتیاز در آسیا دارند باید هر طور شده پیروز شوند تا در بازی‌های برگشت با شادابی بیشتری برای صعود تلاش کنند. بازیکنان نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان تصریح کرد: شاگردان برنکو محکوم به این هستند تا در بازی‌های برگشت جبران مافات کنند تا هر طور شده به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یابند. معتقدم امسال ترکیب پرسپولیس از سال گذشته هم قوی‌تر شده و با توجه به اینکه فینالیست سال گذشته مسابقات شده سخت‌ترین راه ممکن این است که تیم پرسپولیس از گروهی که در آن قرار داد صعود کند. اگر بازیکنان این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند مطمئن باشید در مرحله حذفی با شرایط بهتری به مصاف حریفان می‌روند.