هفته خوب نمایندگان ایران در آسیا

ابتدا ذوب آهن ایران در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف الوصل رفت و درحالیکه با تک گل کایو، کاپیتان تیم حریف عقب افتاد اما خیلی زود با هدایت علیرضا منصوریان به بازی بازگشت و با گل های کریستین اوساگونا، امیر ارسلان مطهری و حمید بوحمدان به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا با ۷ امتیاز صدرنشین گروه A شود.

در این گروه ذوب آهن در صدر است و الزوا عراق، النصر عربستان و الوصل امارات در رده های بعدی قرار دارند. همچنین برنامه بازی‌های ذوب آهن در ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به شرح زیر است.

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت:

ذوب‌آهن ایران - الوصل امارات

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت:

الزوراء عراق - ذوب‌آهن ایران

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت:

ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان

در ادامه رقابت های شب گذشته (دوشنبه) استقلال ایران در حمد بن خلیفه به مصاف تیم پرقدرت الهلال عربستان رفت اما با یک بازی منطقی و اصولی و استفاده از ضربات سر به برد شیرین ۲بر یک دست یافت تا همچنان به صعود امیدوار باشد. علی کریمی و پژمان منتظری گلزنان تیم آبی پوش بودند و همچنین گومیس، مهاجم فرانسوی، تک گل رئیس ها (لقب تیم الهلال عربستان) را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار گروه C الدحیل و العین با یکدیگر رو در رو شدند که به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و با این نتایج همچنان الهلال با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و الدحیل با ۴ استقلال ۴ و العین در رده های دوم تا چهارم ایستاده اند.

برنامه بازی‌های استقلال در ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به شرح زیر است.

سه شنبه 3 اردیبهشت:

الهلال عربستان – استقلال ایران

دوشنبه 16 اردیبهشت:

استقلال ایران – الدحیل قطر

دوشنبه 30 اردیبهشت:

العین امارات – استقلال ایران

در گروه چهارم نیز ساعتی پیش تیم های پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف همدیگر رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند. شجاع خلیل زاده و علی علیپور گلزنان تیم سرخپوش در این مسابقه بودند.

پرسپولیسی‌ها که پیش از این با کسب تنها یک امتیاز در قعرجدول گروه D بودند، با ۳ امتیازی که از شاگردان خورخه فوساتی گرفتند، ۴ امتیازی شدند و به رده دوم جدول رسیدند. در دیگر دیدار این گروه، السد مقابل نماینده ازبکستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا پاختاکور ۵ امتیازی شود و به صدر جدول گروه چهارم برسد.

پس از پاختاکور، پرسپولیس با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به السد در رده دوم قرار دارد و الاهلی چهارم است.

این ۲ تیم در بازی برگشت، دوشنبه ۲ اردیبهشت به مصاف هم می‌روند.

برنامه بازی‌های پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به شرح زیر است.

دوشنبه 2 اردیبهشت:

الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه 16 اردیبهشت:

پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه 30 اردیبهشت:

پرسپولیس ایران - السد قطر

با این نتایج، هفته سوم نمایندگان ایران رکورد فوق العاده ۱۰۰ درصد پیروزی را بدست آوردند و همچنین در ۲ تقابل با عربستانی ها به برد دست یافتند که نتیجه جالب توجهی محسوب می شود.