برای دیدن بازی سایپا به ورزشگاه آمده‌ام

زلاتکو کرانچار که برای دیدن بازی پرسپولیس و سایپا به ورزشگاه آزادی آمده بوده، گفت: من برای دیدن بازی سایپا به ورزشگاه آزادی آمده‌ام.

وی در مورد برنامه‌های تیم امید گفت: برنامه‌های ما از خردادماه شروع می‌شود و از روزهای فیفا استفاده می‌کنیم و همیشه یک هفته قبل از روزهای فیفا خواهان تشکیل اردو هستیم. درخواست مسابقات بین‌المللی از فدراسیون می‌کنیم به زودی قرار است جلسه‌ای‌آنالیزی از این بازی‌ها داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم حضوری قدرتمندانه در بازی‌های مقدماتی المپیک در تایلند داشته باشیم. اردوهای تیم ما مشخص هستند و ما می‌خواهیم حتی‌الامکان با حریفان قدرتمند بازی‌های دوستانه انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در مورد اینکه شرایط مالی فدراسیون خوب نیست و آیا به تعهداتش نسبت به کرانچار عمل کرده یا خیر، گفت: توافق صورت گرفته و پیش می‌رود البته دشواری‌هایی وجود دارد اما ما سعی می‌کنیم تعامل داشته باشیم. امیدوارم پاداش‌هایی هم که برای صعود از دور اول قول داده شده بود پرداخت شود. انتظار حمایت بزرگ از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال داریم تا بتوانیم در تایلند که در ژانویه سال آینده برگزار می‌شود از این مانع پرش انجام بدهیم.

وی در مورد احتمال دعوت شدن نفرات جدید به تیم امید گفت: بله، این احتمال وجود دارد به جای بازیکنان مصدوم لیست ۴۵ نفره‌ای قبلاً اعلام کرده بودیم نفراتی را جایگزین می‌کنیم.۳۵ بازیکن دعوت می‌کنیم سلطانی‌مهر دچار پارگی رباط شد بیات‌منش به زودی به جمع ما می‌آید یونس دلفی امیدوارم مصدومیتش را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.