اعتراض بازیکن سایپا به داوری بازی با پرسپولیس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۹ امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به پایان رسید. معین عباسیان (۴) و رضا اسدی (۶۷) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (۳۲)، علی علیپور (۴۹) و مهدی ترابی (۶۲) برای پرسپولیس گل زدند.

معین عباسیان پس از این بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و حتی توانستیم در دقایق ابتدایی به گل هم دست پیدا کنیم اما طبیعی بود که پرسپولیس به دنبال قهرمانی است و نمی‌خواهد به راحتی بازی را واگذار کند بنابراین آنها با حمایت هوادارانشان توانستند سه بار دروازه ما را باز کنند ولی ما به بازی برگشتیم و یک گل زدیم اما در دقایق پایانی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی با بیان اینکه هواداران پرسپولیس به قضاوت داور معترض بودند، اظهار داشت: برای من عجیب است که چنین حرفی زده می‌شود، چرا که ما به قضاوت داور معترض بودیم ولی داوری به ضرر ما تمام شد و امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کنند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا ضربه کرنر شما مستقیم به درون دروازه رفت یا به کسی برخورد کرد؟ افزود: تا آنجا که من دیدم، ضربه من به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شد.

عباسیان در پایان خاطرنشان کرد: ما در این دیدار مستحق شکست نبودیم و می‌توانستیم به تساوی هم دست پیدا کنیم که با بدشانسی، یک امتیاز را از دست دادیم.